// جمعه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

بازی Prison Architect برای اندروید و iOS منتشر می شود

پارادوکس اینتراکتیو و اینتروورژن سافت‌ور قرار است بازی Prison Architect را به گوشی‌های موبایل بیاورند.

با توجه به اخبار بازی، پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive)‌ و اینتروورژن سافتور (Introversion Software)‌ امروز رسما تایید کرده‌اند که بازی Prison Architect برای دستگاه‌های موبایل منتشر خواهد شد. این بازی پیش از این موفق به دریافت جایزه بفتا شده بود.

بازی Prison Architect قرار است تا در اواخر سال ۲۰۱۷ برای تبلت‌های اندرویدی و iOS منتشر شود. در بازی اندروید و آیفون Prison Architect بازیکنان باید در کنار ساخت زندانی مخصوص به خود، سلول‌ها و امکانات زندانیان را تامین کنند. با وجود رایگان بودن Prison Architect: Mobile بازی همچنان گیم‌پلی‌ای شبیه به نسخه‌های کنسولی را در کنار محتوای اضافی و خرید‌های درون‌برنامه‌ای خواهد داشت.

کیم نوردسترم (Kim Nordström)، معاون رئیس بخش نوآوری پارادوکس اینتراکتیو در رابطه با تصمیم عرضه‌ی نسخه موبایل Prison Architect، گفته است که پارادوکس اینتراکتیو به قابلیت‌های بازی‌های موبایل برای ایجاد تجربه‌ای با کیفیت بالا اعتقاد دارد.

Prison Architect به خوبی با دستگاه های موبایل هماهنگ شده و ما برای کمک به اینتروورژن برای آوردن بازی به پلتفرم‌های مختلف مشتاق هستیم.

از سوی دیگر مشخص است که تجربه‌ی پارادوکس اینتراکتیو در پشتیبانی بلند مدت از بازی‌های منتشر شده، باعث ایجاد شراکتی قدرتمند میان دو کمپانی پارادوکس و اینتروورژن شده است. مارک موریز، موسس اینتروورژن سافت‌ور با اشاره به اهمیت پشتیبانی بلند‌مدت برای آینده Prison Architect، گفته است که کمپانی پارادوکس در کنار درک این موضوع، تجربه زیادی را در حوزه پشتیبانی از محصولات دارد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده