نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۵

تصاویر جدید فیلم Avengers: Infinity War حضور گروه فرقه سیاه را تایید کرد

طبق تصاویری که اخیرا از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War منتشر شده، حضور گروه فرقه سیاه (Black Order) را در این فیلم تایید می‌کند.

از اوایل ماه بهمن گذشته، فیلمبرداری و تولید انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) رسما در استودیو پاین وود آتلانتا آغاز شد. همچنین فیلمبرداری این فیلم به تازگی در شهر ادینبورگ اسکاتلند نیز آغاز شده است. طبق تصاویری که اوایل این ماه از محل فیلمبرداری این فیلم در ادینبورگ منتشر شده بود، شخصیت ویژن با بازی پل بتانی، دیده می‌شد که که با ظاهر و لباس کامل در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War حضور دارد. طبق تصاویر و ویدیویی که از این صحنه فاش شده بود، ویژن با گروهی از افراد سیاه پوش با هویتی نامشخص درگیر می‌شود. حال طبق تصاویر جدیدی که از ادینبورگ فاش شده، هویت این افراد شرور مشخص شده است.

طبق تصاویر و ویدیویی که از محل فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War در ادینبورگ منتشر شده، برخی از اعضای گروه فرقه سیاه دیده می‌شوند که به دنبال ویژن هستند. در این تصاویر، شخصیت کوروس گلایو، رهبر این گروه، قابل تشخیص است که بدلکار این شخصیت با سلاح او در سر صحنه حاضر شده است. همچین بدلکار دیگری با سلاح شخصیت دیگری نیز حضور دارد، اما هویت این شخصیت تاکنون مشخص نشده است، اما گفته می‌شود که بین سه تا چهار عضو فرقه سیاه در این صحنه از فیلم حضور خواهند داشت. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

علاوه بر این، الیزابت اولسن، بازیگر نقش واندا ماکسیمف / اسکارلت ویچ، به همراه جرمی رنر، بازیگر نقش  کلینت بارتون / هاکای، نیز به تازگی وارد ادینبورگ شده‌اند تا به گروه فیلبرداری فیلم Avengers: Infinity War در این شهر اضافه شوند. با این حال، فیلمبرداری این فیلم در شهر آتلانتا نیز به صورت همزمان ادامه دارد. همچنین تصاویر جدیدی از شخصیت ویژن در فیلم Avengers: Infinity War منتشر شده است که به نظر می‌رسد در حال مبارزه با گروه فرقه سیاه است. با توجه به اینکه ویژن دارای سنگ ذهن است، مبارزه او با تانوس یا زیر دستان وی، قابل پیش بینی بوده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Avengers: Infinity War Set Images Show Vision

ماه گذشته، تری نوتری بدلکار کینگ کونگ در فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره‌ی جمجمه)، اعلام کرد که به جمع بازیگران فیلم Avengers: Infinity War اضافه شده و او قرار است حرکات یکی از شخصیت‌های این فیلم را ضبط کند. نوتری در مصاحبه خود تایید کرد که او قرار است نقش دست راست تانوس را در این فیلم بازی کند. تانوس قرار است شخصیت اصلی فیلم Avengers: Infinity War باشد و چندی پیش مارول ویدیویی از پشت صحنه شروع تولید و فیلمبرداری این فیلم منتشر شد.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن قسمت بدون نام فیلم انتقام جویان (Avengers) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی دو قسمت پایانی فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده