نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

طراح هنری بازی Final Fantasy XV از اسکوئر انیکس جدا شد

ایسامو کامیکوکوریو، طراح هنری بازی Final Fantasy XV، از اسکوئر انیکس جدا شد.

در جدیدترین اخبار بازی، ایسامو کامیکوکوریو، طراح هنری بازی Final Fantasy XV، با انتشار توییتی اعلام کرده که از کمپانی اسکوئر انیکس جدا شده است. متن پیام وی به شرح زیر است:

من دیروز، ۳۱ مارس، رسما از اسکوئر انیکس جدا شدم. اولین بار در سال ۱۹۹۹ وارد این کمپانی شدم و به مدت تقریبا ۱۸ سال در آن فعالیت داشتم و در طی این مدت، به مرور زمان پیشرفت کرده و در طراحی بازی‌های فاینال فانتزی از Final Fantasy X گرفته تا Final Fantasy XV نقش داشتم. از تمامی افراد این کمپانی تشکر می‌کنم که این فرصت را برایم فراهم کردند تا بتوانم در کنار برخی از بهترین افراد این صنعت حضور داشته و فعالیت کنم. 

این طراح مشهور همچنین توییت دیگری نیز در مورد برنامه‌های آینده‌اش منتشر کرد:

واقعیت این است که می‌خواهم از این پس بیش‌تر زمان خود را صرف نقاشی کنم و هر از گاهی طراحی هنری را نیز به عنوان یک شغل آزاد انجام دهم؛ چرا که نمی‌خواهم از فعالیت‌های هنری به دور باشم. از تمامی افرادی که همواره از من حمایت کرده‌اند، تشکر می‌کنم. 

ایسامو کامیکوکوریو یکی از قدیمی‌ترین نیرو‌های اسکوئر انیکس بود که تقریبا ۱۸ سال در این کمپانی حضور داشت. با این حال او تنها طراح هنری‌ای نیست که اخیرا از این کمپانی جدا شده است و چندی پیش یوسوکا نائورا، یکی دیگر از طراحان بازی فاینال فانتزی ۱۵، نیز از اسکوئر انیکس جدا شد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده