// یکشنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

بازی Red Dead Redemption 2 از پروژه اسکورپیو پشتیبانی خواهد کرد

طبق گفته‌های سایت Windows Central، دو بازی Forza 7 و Read Dead Redemption 2 از پروژه اسکورپیو پشتیبانی خواهند کرد.

تقریبا دو ماه دیگر تا کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2017 زمان باقی مانده است و تقریبا همه مخاطبان صنعت بازی‌های ویدیویی منتظر رونمایی پروژه اسکورپیو هستند. کنسولی که ایده‌های جاه طلبانه‌ای دارد و طبق گفته مسئولین پر قدرت‌ترین کنسول تا به امروز خواهد بود و رزولوشن 4K واقعی و در کنار آن تجربه‌ای ناب از واقعیت مجازی را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.

با این وجود کم و بیش خبرهایی از بازی‌هایی به گوش می‌رسد که از ویژگی‌های پروژه اسکورپیو پشتیبانی خواهد کرد که چندی پیش یکی از این بازی‌ها، بازی Fallout 4 بود که برای این کنسول تایید شد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، سایت Windows Central اعلام کرده است که بازی Forza Motorsport 7 تا چند هفته دیگر به عنوان یکی از بازی‌های اصلی پروژه اسکورپیو معرفی خواهد شد.

همچنین سایت Windows Central نیز اعلام کرده است که طبق گفته‌های منبع داخلی خود، بازی Red Dead Redemption 2 نیز از پروژه اسکورپیو پشتیبانی می‌کند. البته جز فورزا موتور اسپورت ۷ بازی‌های انحصاری دیگری نظیر بازی State of Decay 2 و بازی Crackdown 3 نیز از ویژگی‌های پروژه اسکورپیو پشتیبانی خواهند کرد و از آن طرف بازی‌های Third Party نظیر نسخه جدید Call of Duty (که احتمال می‌رود بازی Call of Duty: World War 2 باشد)، بازی Madden NFL 2017، بازی FIFA 17 و بازی Star Wars Battlefront 2 در لیست بازی‌های این کنسول قرار دارند.

با تمام این تفاسیر باید منتظر اخبار تکمیلی حول این موضوع باشیم.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده