// یکشنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

کن لوین برای بازی بعدی خود از بازی Shadow of Mordor الهام گرفته است

کن لوین در جدیدترین گفت و گوی خود اعلام کرده است که بازی در بازی در دست ساخت خود، از Shadow of Mordor الهام گرفته است.

کمتر شخصی پیدا می‌شود که کن لوین، خالق مجموعه Bioshock، را نشناسد. همانطور که در گذشته در اخبار مختلفی گفته شده بود، وی در حال کار کردن بر روی بازی جدید خود است ولی متاسفانه هیچ اطلاعاتی از این بازی در دست نیست. اخیرا وی در رویداد EGX Rezzed با یوروگیمر گفت و گویی را انجام داده است و صحبت‌هایی در مورد بازی جدید خود انجام داده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کن لوین جزئیات بازی جدید خود را منتشر نکرده است و فقط اعلام کرده که در ساخت بازی خود، از سیستم نمسیس بازی Middle-earth: Shadow of Mordor الهام گرفته است. وی در این باره می‌گوید:

بازی که فکر می‌کنم بیش از هر موردی از آن الهام گرفته‌ام، بازی Middle-earth: Shadow of Mordor و سیستم نمسیس این بازی است که می‌توان گفت این ویژگی بهترین قسمت بازی برای من بود. در ابتدا این سیستم بسیار خود را محدود نشان داد ولی وقتی روال کار را می‌فهمیدید، متوجه می‌شدید که می‌توانید هر رئیس را به شیوه‌های مختلفی بکشید و این ایده‌ی جاه طلبانه‌ای بود که سازنده آن را انجام داد.

همچنین کن لوین در ادامه صحبت‌هایش به این نکته اشاره کرد که قصد دارد بازی بسازد که از نظر زمانی بیشتر مخاطبان را سرگرم نگه دارد. وی در این باره می‌گوید:

شما پنج سال زمان صرف ساخت بازی می‌کنید که کاربر در یک هفته آن را به اتمام می‌رساند. من واقعا به بازی‌هایی مثل بازی Civilization حسودی می‌کنم زیرا می‌توانم آن را در طولانی مدت بازی کنم. در این روزها بازی‌هایی ساخته می‌شوند که مخاطب را تا طولانی مدت سرگرم نگه می‌دارند ولی بازی‌های من اینگونه نبودند.

در آخر نیز وی به این مورد اشاره کرده است که دلیل اعلام نکردن جزئیات بازی جدید خود، این است که آن‌ها هنوز در حال کار بر روی ایده‌های خود هستند و کن لوین معتقد است که در طول مراحل ساخت و قبل از نهایی شدن ایده‌ها، مدام جزئیات در حال تغییر بوده و آن‌ها قصد ندارند تا قطعی شدن پایه و اساس بازی، در مورد آن صحبت کنند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده