نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۱

لوکاس فیلم دنباله فیلم Rogue One: A Star Wars Story را معرفی کرد (بروزرسانی: دروغ سیزده)

دیزنی به صورت رسمی از دنباله فیلم موفق Rogue One، که یک فیلم فرعی از مجموعه جنگ ستارگان است، رونمایی کرد.

بروزرسانی: روزی که این خبر منتشر شد، مصادف بود با اول آوریل. روزی که مانند سیزده بدر مرسوم در کشور خودمان، دروغ گفتن مرسوم است. حال مشخص شده که این خبر نیز در زمره دروغ‌های سیزده یا دروغ اول آوریل قرار گرفته است و صحت ندارد!

فیلم Rogue One، از بسیاری از جهات برای دیزنی و لوکاس‌فیلم یک ریسک محسوب می‌شد. پس از رکوردشکنی و موفقیت فوق‌العاده The Force Awakesn در گیشه در سرتاسر دنیا، فیلم فرعی گرت ادواردز، اولین فیلم لایو اکشن از دنیای استار وارز بود که خانواده اسکای‌واکر در آن حضور نداشتند. در ماه‌های نزدیک به اکران فیلم، به دلیل فیلم‌برداری مجدد تعدادی از صحنه‌ها، بسیاری از طرفداران نسبت به این فیلم خوشبین نبودند. با این حال، روگ یک توانست در گیشه فوق‌العاده موفق عمل کند و موفق شد از مرز فروش یک میلیارد دلار نیز در سرتاسر دنیا عبور کند.

یکی از نکات بسیار خوب فیلم، ارتباط برقرار کردن تماشاگران با شخصیت‌های جدید فیلم از قبیل جین ارسو، کاسیان اندور و K-2SO بود و تمام این اتفاقات، راه را برای ساخت یک دنباله بر این فیلم هموار کرد. با این حال، در انتهای فیلم و در سکانس نبرد اسکاریف، بسیاری از شخصیت‌های اصلی و دوست‌داشتنی فیلم جان خود را از دست دادند اما به نظر می‌رسد اوضاع آنگونه که به نظر می‌رسد نیست و تعدادی از شخصیت‌های جدید از این نبرد جان سالم به در برده‌اند. روز گذشته، دیزنی اعلام کرد که آنها قصد دارند یک دنباله برای این فیلم بسازند:

ربلیون ادامه دارد! استار وارز دات کام مفتخر است که اعلام کند که کار ساخت دنباله‌ فیلم Rogue One آغاز شده است. تیم استار وارز، هنوز آماده به اشتراک گذاشتن اطلاعاتی از داستان فیلم یا زمان دقیق اکران آن نیست با این حال طرفدارانی که در جشن استار وارز ۲۰۱۷ شرکت می‌کنند، می‌توانند انتظار دیدن یک تیزر کوتاه را داشته باشند. 

تنها موردی را که می‌توانیم اعلام کنیم، این است که فلسیتی جونز و دیگو لونا در نقش‌های جین ارسو و کاسیان اندو باز خواهند گشت.

دنباله فیلم Rogue One که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است، یک ماجراجویی هیجان‌انگیز را در کهکشانی دوردست برای طرفداران رقم خواهد زد. ما نمی‌توانیم تا زمان ارائه اطلاعات بیشتر در رابطه با این فیلم صبر کنیم.

نظر شما در رابطه با دنباله فیلم روگ یک چیست؟


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده