// یکشنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۱

جزئیات بخش تنظیمات سلاح‌ بازی Splatoon 2

نینتندو جزئیاتی از بخش شخصی سازی سلا‌ح بازی Splatoon 2 منتشر کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، به نقل از بلاگ تامبلر اسکوئید ریسرچ لبز (Squid Research Labs)، کمپانی نینتندو اطلاعات جدیدی از بازی Splatoon 2 ارائه کرد.

یکی از جدیدترین جزئیاتی که نینتندو به آن اشاره کرد شخصیت جدید بازی Splatoon 2 یعنی «مارچ» است که مسئولیت تنظیمات سلاح را بر عهده گرفته است و به گفته سازندگان در فرآیند «شویندگی» مهارت به سزایی دارد. بر این اساس کاربران می‌توانند با مراجعه به او، سلاح خود را انتخاب کرده و به دلخواه شخصی‌سازی کنند و با حذف کردن قابلیت‌های آن، ویژگی‌های جدیدی را بر روی آنها پیاده کنند. در همین راستا کاربران می‌توانند قطعات جدا شده را بفروشند و «Ability Chunks» جمع‌آوری کنند.

پس از جمع‌آوری Ability Chunks یا به اصطلاح پول داخل بازی، کاربران می‌توانند سلاح خود را میزبان قابلیت‌های جدید کنند، هر اسلحه توانایی اضافه شدن چند قابلیت را دارد.

در خبر‌های دیگر مربوط به بازی Splatppn 2، چندی پیش شاهد برگزاری فاز بتای این بازی بر روی نینتندو سوییچ بودیم. همچنین می‌توانید اسلحه‌های ۹ گانه این بازی را در تریلر‌های معرفی آن تماشا کنید. تاریخ عرضه این بازی در حال حاضر مشخص نشده است اما سازندگان اعلام کردند که در تاریخ نا مشخصی از تابستان امسال به صورت انحصاری در دسترس کابران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید شخصیت معرفی شده یعنی مارچ را به همراه تعدادی عکس مشاهده کنید که فرآیند شخصی‌سازی را به نمایش می‌گذارد.

splatoon 2

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده