// یکشنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

تریلر هنگام عرضه بازی SkyKeepers

استودیو Sword Twin با انتشار تریلری بازی SkyKeepers را  ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو اسورد تویین (Sword Twin) بازی اکشن پلتفرمر SkyKeepers را برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و از طریق استیم برای رایانه‌های شخصی منتشر کرد. ضمن اعلام این خبر تیم توسعه دهنده تریلر جدیدی از این بازی منتشر کردند.

اگر برای اولین بار است که نام بازی SkyKeepers به گوشتان می‌خورد در ادامه می‌توانید از داستان و ویژگی‌های آن با خبر شوید:

بازی SkyKeepers یک اثر اکشن پلتفرمر دو بعدی است که کاربران را در جایگاه یک رئیس قبیله قرار می‌دهد. وظیفه قهرمان ما یعنی تانگی نجات دنیا و بازگشت به زندگی است. کاربران در این بازی می‌توانند دشمنان خود را به هوا پرتاب کرده و به واسطه‌ی تلپورت کردن در هوا حملات زنجیره‌ای را بر روی آنها اعمال کنند. همچنین با جمع‌آوری امتیاز و آیتم‌ها روستای خود یعنی اسکای‌کیپر را  بازسازی کنید؛ روستایی که به دست دشمنان شما ویران شده است. همانطور که روستای خود را بازسازی می‌کنید، این امر به شما اجازه می‌دهد که قابلیت و مهارت‌های جدیدی را به قهرمان خود اضافه کنید.

تانگی در اثر یک اتفاق ناگوار به سنگ تبدیل شده و پس از آن روستای او بدون کدخدا رها می‌شود و در معرض حملات  دشمنی به نام وا‌کین قرار می‌گیرد، کسی که هم اکنون جزیره را به زیر آب برده است. پس از گذشت یک سال تانگی توانست خود را از بستر سنگ‌ها بیرون بکشد و به روستای خود برگردد اما روستای خود را ویران شده پیدا می‌کند و به عنوان رئیس قبیله شروع به بازسازی آن می‌کند.

ویژگی‌های برتز بازی SkyKeepers از این قرار است:

  • نبرد‌های دو بعدی که به شما اجازه می‌دهند دشمنان خود را به هوا پرتاب کرده و با تلپورت کردن در هوا، ضربات زنجیره‌ای و پی در پی بر روی آنها اعمال کنید
  • سفر خود را در دنیای فانتزی و زیبای این بازی آغاز کنید، دنیای که از فرهنگ آسترونزی الهام گرفته شده است
  • نحوه‌ی نبرد و مبارزات خود را با استفاده از قابلیت‌ها مشخص کنید و با جمع‌آوری آیتم‌ها روش ضربات خود را تغییر دهید
  • بهره گیری از مکانیزم روان در گیم‌پلی که این امر به شما اجازه می‌دهد به نبرد‌ها ملحق شوید
  • با ساخت بمب‌ها، چاقو‌ها و دارو‌ها به جنگ با واکین بروید
  • داستانی زیبا که احساس اندوه قهرمان را به کاربران القا می‌کند
  • طراحی هنری خیره کننده که تجربه جدید را برای کاربران به ارمغان می‌آورد

بازی SkyeKeepers هم اکنون با قیمت ۱۴.۹۹ دلار برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و از طریق استیم برای رایانه‌های شخصی در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر روز انتشار این بازی را دانلود و تماشا کنید:

|  |

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده