نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱

بازی The Disney Afternoon Collection توسط کپکام منتشر شد

کمپانی کپکام بازی The Disney Afternoon Collection را برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر کرد.

به تازگی ۶ بازی کلاسیک کمپانی کپکام (Capcom) در مجموعه‌ای تحت عنوان The Disney Afternoon Collection برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شده است و به همین منظور تریلر زمان عرضه‌ی بازی نیز انتشار یافته است. در این مجموعه بازی‌های شناخته‌شده‌ای به چشم می‌خورند که از بین آنها می‌توان به Chip ‘n Dale: Rescue Rangers، Darkwing Duck و TaleSpin اشاره کرد.

موارد جدید بسیاری به تمامی ۶ بازی افزوده شده است که بهبود تصاویر و محیط‌های بازی را به دنبال داشته است. همچنین حالت‌های جدیدی نظیر Attack mode و جدول رتبه‌بندی به مجموعه اضافه شده است تا تجربه‌ی خوبی را از بازی‌های کلاسیک ارائه دهد.

علاوه بر این، ویژگی جدیدی به بازی اضافه شده است که به کاربران تازه‌کار این امکان را می‌دهد تا با بازگرداندن زمان و تصحیح اشتباهات خود، تجربه‌ی بهتری را بدست آورند.

قابل توجه‌ترین مورد اضافه شده به بازی‌های این مجموعه، اضافه شدن یک موزه به بازی است که آهنگ‌ها و طرح‌های هنری (concept art) بازی را می‌توان در آن مشاهده کرد. قیمت این مجموعه ۱۹.۹۹ دلار است. 

| |


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده