// پنجشنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۱

یوبی سافت دو استودیو جدید در اروپا تاسیس کرد

کمپانی یوبی‌سافت استودیو‌های جدیدی را در شهر‌های برلین و بوردو تاسیس کرد.

در سال ۱۹۸۶ و در کشور فرانسه، کمپانی یوبی‌سافت توسط پنج برادر از خانواده گیلمو تاسیس شد. این کمپانی که هم‌اکنون دفتر مرکزی آن در شهر رن قرار دارد، در عمر ۳۱ ساله‌اش مجموعه‌های مشهوری از جمله Ghost Recon ،Far Cry و Assassin's Creed را منتشر کرده است. حال کمپانی Ubisoft که استودیو‌های متعددی در کشور‌های مختلف داشته، خبر از تاسیس دو استودیو جدید در شهر‌های برلین، کشور آلمان و بوردو، کشور فرانسه داده است

طبق اعلام کمپانی یوبی‌سافت دو استودیو جدید این کمپانی بر روی بازی‌های AAA مولتی‌پلتفرم تمرکز داشته و در ساخت بازی‌های جدید تعدادی از مجموعه‌های مشهور با دیگر استودیو‌ها همکاری خواهند کرد. یوبی‌سافت انتظار دارد که در پایان اولین سال کاری، این استودیو‌ها تعداد ۱۰۰ نفر پرسنل داشته باشند. با اضافه شدن استودیو‌های برلین و بوردو، مجموع استودیو‌های یوبی‌سافت در کشور فرانسه به پنج استودیو و در کشور آلمان به سه استودیو می‌رسد. ویدیو منتشر شده به مناسب تاسیس استودیو یوبی‌سافت در برلین را در زیر مشاهده می‌کنید:

| |

جولین میو ریاست استودیو یوبی‌سافت در شهر بوردو را بر‌عهده دارد. با این حال رئیس استودیو برلین هنوز معرفی نشده است. کریستین برگس‌-‌کوئمارد، مدیر اجرایی استودیو‌های جهانی یوبی‌سافت در رابطه با تاسیس استودیو‌های جدید این کمپانی چنین گفته است:

ما به جذب و حفظ بهترین بازی‌سازان سراسر جهان و تثبیت جایگاه صنعت بازی‌های ویدیویی به عنوان یک فرصت شغلی مناسب و دارای توجیه اقتصادی در مناطق جدید، افتخار می‌کنیم.

تاسیس استودیو‌های جدید در فرانسه و آلمان این امکان را به ما می‌دهد که فارغ‌التحصیلان و افراد با تجربه در صنعت بازی‌های ویدیویی این مناطق را به مجموعه خود اضافه کنیم. نتیجه این امر یاری‌رسانی آن‌ها به تیم‌های ماهری است که مشغول ساخت بازی‌های جدید سری‌های بزرگ یوبی‌سافت هستند.

استودیو بوردو با همکاری استودیو‌های پاریس، لیون، انسی و مون‌پلیه روی بازی جدید سری‌های Just Dance ،Steep و Ghost Recon Wildlands کار خواهد کرد. همچنین استودیو برلین  برای ساخت پروژه AAA معرفی نشده‌ای با دو استودیو بلو بایت (Blue Byte) در شهر‌های دوسلدورف و ماینتس همکاری خواهد کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده