// پنجشنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

مراحل ساخت بازی Farpoint به اتمام رسید

استودیو Impulse Gear با انتشار تریلری اعلام کرد که مراحل ساخت بازی واقعیت مجازی Farpoint به اتمام رسیده است.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو ایمپالس گیِر (Impulse Gear) و بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی (Sony Interactive Entertainment) اعلام کرد که مراحل ساخت بازی واقعیت مجازی Farpoint به اتمام رسیده یا به اصطلاح Gold شده است. این بازی مورد انتظار قرار است در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه (۱۶ مه) در دسترس کاربران قرار بگیرد. ضمن اعلام این خبر تریلر جدیدی از این بازی منتشر شد.

سونی توضیحاتی پیرامون داستان بازی Farpoint نوشت که در ادامه می‌توانید آن را مطالعه کنید:

بازی Farpoint یک اثر واقعیت مجازی است که کاربران را در سیاره بیگانگان رها می‌کند. بازی در مورد تیمی است که در راه نجات دادن گروهی از دانشمندان که سرگرم بررسی موردی غیرمنتظره در اطراف سیاره مشتری هستند با مشکل روبرو می‌شوند و فضاپیمای آنها در دنیای ناشناس و بیگانه‌ای سقوط می‌کند.

شما، در حالی که از تیم‌تان جدا شده‌اید، باید تلاش کنید که با استفاده از هولوگرافی‌های مناطق ناشناس از سیاره بیگانه فرار کرده و به خانه خود برگردید. به جستجو دنیای جدید بروید و رمز و راز‌های آن را بر ملا کنید. در دنیای بیگانه به دنبال بقای خود باشید و راه گریز خود را پیدا کنید.

بازی Farpoint در جریان مراسم E3 2016 برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR معرفی شد و قرار است از کنترلر‌ PS Aim پشتیبانی کند و همچنین سازندگان از بخش همکاری چند نفره در این بازی خبر دادند که به کاربران اجازه می‌دهد به صورت آنلاین با یکدیگر بازی را تجربه کنند.

بازی Farpoint پس از انتشار با قیمت ۴۹.۹۹ دلار در دسترس کابران پلی‌استیشن VR قرار می‌گیرد. همچنین کاربران با پرداخت ۷۹.۹۹ دلار می‌توانند بازی را به همراه کنترلر PS Aim دریافت کنند. در ادامه می‌توانید تریلر جدید این بازی را دانلود و تماشا کنید:

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده