نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

تاریخ عرضه نسخه نهایی بازی Detached

بازی Detached به صورت رسمی در تاریخ ۲۸ اردیبهشت از نسخه‌ی دسترسی پیش از موعود (Early Access) خارج و رسما منتشر خواهد شد.

طبق اعلام استودیوی انشر (Anshar Studio) بازی Detached که تمرکز آن بر روی اکتشافات فضایی است در تاریخ ۲۸ اردیبهشت از نسخه‌ی دسترسی پیش از موعود خارج شده و بصورت رسمی منتشر خواهد شد. این بازی در مرداد ماه سال گذشته بصورت Early Access در شبکه‌ی استیم در دسترس عموم قرار گرفت و تاکنون نمرات خوبی را کسب کرده است.

اگر اولین باری است که نام این بازی به گوشتان می‌خورد، در ادامه توضیحات مختصری از ویژگی آن را می‌توانید مطالعه کنید.

بازی Detached یک بازی واقعیت مجازی با زمینه‌های اکتشافات فضایی است که نیازمند مهارت و تاکتیک‌هایی برای زنده ماندن است و گیم‌پلی منحصر به فرد حرفه‌ای و جدی ارائه می‌کند. کابر از جایی کنترل کاراکتر بازی را به دست می‌گیرد که در ایستگاهی فضایی به تنهایی رها شده است و پیش از اتمام ذخیره‌ی اکسیژن باید خدمه را پیدا کند و درست در زمانی که پازل‌ها را برای باز کردن درها حل کردید و منابع انرژی مکان‌یابی شد و بدنبال آن فرستنده‌ها از کار افتاد، چیزی به شما می‌گوید که شما تنها نخواهید بود.

ویژگی‌های اصلی

تجربه‌ای حرفه‌ای و جدی: در این بازی حرکت آزادانه‌ی ۳۶۰ درجه‌ای و حرکت‌ با سرعت زیاد در گودال‌ها را تجربه خواهید کرد.

تجربه‌ی ویژگی‌های اکشن: در نبردهایتان از سپر‌ها کمک بگیرید و مهارت‌های شلیک را در هر دو حالت تک‌نفره و چند نفره تقویت کنید. با فعال کردن حالت Lock-on در سلاح‌هایتان به سرعت دشمن را از پای در آورید و بسیاری از ویژگی‌های یک بازی اکشن را در این بازی تجربه کنید.

تجربه‌ی چالش‌های دوستانه- دوستان خود را در حالت تک به تک به چالش بکشید و پس از آن برای آشنایی با دنیای بازی در حالت تک‌نفره وقت صرف کنید تا با جهان بی‌نهایت بازی کاملا ارتباط برقرار کنید.

بازی Detached در حال حاضر از طریق شبکه‌ی استیم و با قیمت ۱۹.۹۹ دلار در دسترس است و در تاریخ ۲۸ اردیبهشت از حالت دسترسی پیش از موعود خارج و بصورت رسمی منتشر خواهد شد.

|  |  


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده