نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

تریلر جدید The Elder Scrolls Online: Morrowind با محوریت کلاس Warden

تریلری از بسته‌ی Morrowind بازی The Elder Scrolls Online منتشر شده که به کلاس جدید Warden می‌پردازد.

درحالی‌که تا انتشار Morrowind حدود یک ماه و نیم دیگر باقی مانده، کمپانی بتسدا (Bethesda Softworks) تریلر دیگری را برای این بسته‌ی الحاقی منتشر کرده است. این ویدیو روی بخش‌هایی از روند بازی واردن (Warden) دست گذاشته است؛ یعنی همان کلاس جدیدی که قرار است با Morrowind به بازی The Elder Scrolls Online اضافه شود. بتسدا در مورد واردن این‌طور نوشته است:

واردن با سازگاری [بالای‌اش] می‌تواند در جایگاه یک مهاجم، شفادهنده یا مدافع (یا آمیخته‌ای از این موارد) قرار بگیرد و با تکیه بر جادوی قدرتمند، منحصربه‌فرد و طبیعت-محورش، المان‌های کاملاً جدیدی را به Elder Scrolls Online بیاورد.

شخصیت‌های کلاس واردن قادرند در نبردها از خرسی جنگجو بهره بگیرند یا آنکه گیاهانی شفابخش را روی سطح زمین ظاهر کنند. به‌گفته‌ی بتسدا، بازیکن‌ها می‌توانند واردن را «به‌طور کامل» سفارشی‌سازی کنند. تریلر این کلاس را در ادامه ملاحظه می‌کنید.

| |

بسته‌ی توسعه‌ی Morrowind علاوه بر کلاس نام‌برده محتویات دیگری را هم به Elder Scrolls Online اضافه می‌کند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به منطقه‌ی Vvardenfell و یک خط داستانی تازه با حضور کاراکتر جنگجو و شاعرپیشه‌ی Vivec اشاره کرد. یک حالت PvP جدید هم با این DLC به بازی راه خواهد یافت.

بسته‌ی الحاقی Morrowind قرار است در ۶ ژوئن (۱۶ خردادماه) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی (سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک) منتشر شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده