نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۳

بازی StarCraft را رایگان دانلود کنید

بلیزارد ضمن انتشار یک بروزرسانی، امکان دانلود رایگان بازی StarCraft را فراهم کرد. 

بازی StarCraft یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک تاریخ است که بلیزارد چندی پیش علاوه بر معرفی نسخه ریمستر آن که در تابستان عرضه خواهد شد، اعلام کرد که نسخه اصلی این بازی و بسته الحاقی آن را رایگان در اختیار گیمر‌ها قرار خواهد داد. حال این کمپانی پس از هشت سال از آخرین آپدیت بازی، یک بروزرسانی جدید برای آن منتشر و امکان دانلود رایگان بازی را نیز فراهم کرده است. در ادامه می‌توانید بسته به پلتفرم‌تان این بازی را دانلود کنید:

بلیزارد همچنین اعلام کرده که آپدیت جدید بازی را حتما به شکل Run as Admin اجرا کنید تا بدون مشکل نصب شود. همچنین این آپدیت حالت جدید Observer را به بازی اضافه کرده و پشتیبانی رسمی بازی از ویندوز 7، 8.1 و 10 را ممکن می‌کند. به‌علاوه یک سری قابلیت ضد‌ تقلب و پشتیبانی از حالت‌های Windowed Fullscreen و Windowed نیز به بازی اضافه می‌شود که می‌توانید با زدن همزمان کلید‌های Alt و Enter بین این حالت‌های نمایش سوییچ کنید. همچنین پس از نصب آپدیت جدید، شاهد بهبود تجربه آنلاین و رابط کاربری بازی در این بخش خواهید بود. 

البته بلیزارد اعلام کرده که بازی پس از نصب آپدیت جدید، یک سری مشکلات وجود دارد و برای مثال امکان دسترسی به صفحه پروفایل فراهم نمی‌شود. با این حال این مشکلات به مرور حل خواهند شد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده