نویسنده: رضا تابان
// جمعه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

انتشار بتا عمومی بازی Games of Glory برای پلی استیشن 4 و پی سی در ۵ اردیبهشت

استودیو Lightbulb Crew اعلام کرد که نسخه بتا عمومی بازی Games of Glory در تاریخ ۵ اردیبهشت در دسترس خواهد بود.

Lightbulb Crew اعلام کرد که نسخه بتا عمومی بازی Games of Glory در تاریخ ۲۵ آوریل (۵ اردیبهشت) برای پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر خواهد شد. جهان Games of Glory در آینده دور اتفاق می‌افتد؛ جایی که فرامانروای آن به دنبال کنترل جهان بین کهکشانی خود باعث خلق Games of Glory شده است. جایی که مبارزان بزرگ از سیستم ستاره‌ای دور در آرنا برای سرگرمی و آرام کردن مردم نبردهای حماسی انجام می‌دهند.

Games of Glory یک بازی MOBA با گیم‌پلی سریع است که از ۱۵ شخصیت منحصربفرد، ۵ کلاس متفاوت و بیش از ۵۰ سلاح گوناگون تشکیل شده است. بازی دارای دو آرنا (محیط برای مبارزه) کاملاً متفاوت است. آرنا Arkashan که ۸ بازیکن تحت دو گروه ۴ نفره در حالت Dominion برای ۱۵ تا ۲۵ دقیقه جهت حفظ قلمرو خود به مبارزه می‌پردازند. در این حالت شما و هم‌ تیمی‌هایتان برای کنترل پیروزی و کسب اعتبار باید به مقر دشمن نفوذ کرده و هسته انرژی آنها را از بین ببرید. آرنا Svandia’s Foundry، جایی است که ۶ بازیکن تحت دو گروه ۳ نفره در حالت SuperStar برای ۸ تا ۱۵ دقیقه در راندهای کوتاه ۱-۲ دقیقه‌ای به مبارزه خواهند پرداخت. در این مد هر راند یک بازیکن به‌صورت تصادفی به عنوان سوپراستار تعیین می‌شود و هر تیم باید برای از بین بردن شخصیت سوپراستار گروه مقابل تلاش کند.

اگرچه حالت‌های دیگری در زمان عرضه همراه بازی نیستند اما قسمت‌هایی برای آموزش و تمرین بازیکن وجود خواهد داشت. Games of Glory در تاریخ نامعلوم اواخر سال جاری برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده