// چهار شنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

با به‌روزرسانی بازی Horizon Zero Dawn موسیقی دلخواه‌ خود را گوش دهید

استودیو گوریلا گیمز اعلام کرد که بروزرسانی جدید بازی Horizon Zero Dawn در دسترس کاربران قرار گرفته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو گوریلا گیمز، سازنده بازی Horizon Zero Dawn، اعلام کرده که بروزرسانی جدید این بازی در دسترس کاربران قرار گرفته است. در این بروزرسانی شاهد حل مشکل باگ‌های بازی و یک سری محتویات هستیم.

از این پس کاربران می‌توانند در هنگام بازی کردن، به موسیقی‌هایی که دوست دارند گوش بدهند (از طریق قابلیت پخش موسیقی در پس زمینه) و از طرفی می‌توانید صندوق‌هایی را که نمی‌خواهید به زمین بندازید تا جای اضافی اشغال نکنند. از دیگر ویژگی‌های این بروزرسانی می‌توان به رفع باگ‌های متعدد و حل مشکلات عمده بازی اشاره کرد. 

تا به حال گزارش‌هایی منتشر شده بود از اینکه در جریان بعضی از کوئست‌های بازی یک سری از بازیکنان قادر به پیشروی در خط داستانی نیستند. برای مثال در مرحله A Seeker at the Gates بعضی از بازیکنان پشت درب All-Mother Mountain گرفتار می‌شدند و درب مورد نظر برای آن‌ها باز نمی‌شد یا مرحله The City of the Sun که در جریان آن به زیرزمین خانه شخصیت الین رفته و به جست و جوی می‌پردازید و سپس قبل از خارج شدن از خانه چند دیالوگ با شخصیتی که همراهتان است برقرار می‌کنید. حال در جریان این مشکل بدون اینکه مابقی کارها را انجام دهید، می‌توانستید از خانه الین خارج شوید و از این‌رو سایر بخش‌های مرحله مورد نظر انجام نمی‌شد و در دنیای بازی گرفتار می‌شدید.

از طرف دیگر مشکلات کرش کردن هم بعضی وقت‌ها در بازی مشاهده می‌شد که تیم سازنده مشکلات مربوط به کرش کردن بازی را نیز از بین برده است. 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده