نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۷

انتشار تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales

کمپانی والت دیزنی اخیرا تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم مورد انتظار Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales منتشر کرده است.

کمتر از دو ماه دیگر فیلم دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده داستان نمی‌گویند (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales) به روی پرده خواهد رفت. به همین منظور کمپانی دیزنی اخیرا تبلیغ تلویزیونی جدیدی از این فیلم منتشر کرده که حاوی تصاویر جدید از این فیلم است. شاید مهمترین نکته این تصاویر، حضور ویل ترنر باشد که پسر خود هنری را در آغوش گرفته است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

|

دیزنی مدتی پیش رسما تایید کرد که شخصیت هنری پسر ویل ترنر و الیزابت سوآن است و همچنین کیرا نایتلی نیز حضور کوتاهی را در فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales خواهد داشت. با این حال، هنوز مشخص نیست که نقش او چقدر در فیلم مهم و تاثیر گذار است. پیش از این شایعه شده بود که نایتلی حضور کوتاهی را در این فیلم خواهد داشت. اما پیش بینی می‌شود او در قسمت ششم مجموعه دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean)، حضور پر رنگ‌تری داشته باشد. با این حال،‌ دیزنی تاکنون ساخت این فیلم را رسما تایید نکرده است.

جانی دپ در نقش کاپیتان جک اسپارو و خاویر باردم در نقش کاپیتان سالازار در فیلم Dead Men Tell No Tales به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین جفری راش برای بازی در نقش هکتور باربوسا و اورلاندو بلوم برای بازی در نقش ویل ترنر، در این فیلم باز خواهند گشت. برنتون توایتز، کایا اسکودلاریو، کوین مک‌نالی، پل مک‌کارتنی، استیون گراهام، مارتین کلبا و آدام براون دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Dead Men Tell No Tales حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین تایید شده است که برنتون توایتز نقش پسر ویل ترنر و الیزابت سوآن را در این فیلم بر عهده دارد. نام شخصیت او هنری ترنر است.

فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales قرار است در تاریخ ۲۶ می ۲۰۱۷ (۵ خرداد ۱۳۹۶) به روی پرده برود. کارگردانی این فیلم بر عهده اسپن سندبرگ و یواخیم رانینگ بوده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده