// چهار شنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۴

بازی Shiness: The Lightning Kingdom منتشر شد

استودیو Enigami با انتشار تریلری جدید بازی Shiness: The Lightning Kingdom را برای سه پلتفرم اصلی منتشر کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو انیگامی (Enigami) و کمپانی فوکوس هوم ایتنراکتیو (Focus Home Interactive) بازی اکشن نقش‌‌ آفرینی Shiness: The Lightning Kingdom را برای ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 منتشر کردند. ضمن اعلام این خبر تریلر هنگام عرضه این بازی نیز منتشر شد.

اگر برای اولین بار است که نام بازی Shiness: The Lightning Kingdom به گوشتان می‌خورد، اینجا می‌توانید توضیحات کامل آن را مطالعه کنید که خلاصه آن به این صورت است:

بازی Shiness: The Lightning Kingdom یک اثر اکشن نقش‌آفرینی است که کاربران را در جایگاه قهرمان این بازی یعنی «چدو» قرار می‌دهد و آنها را با دوستان این قهرمان در جزایر «سلسشال» رها می‌کند، جایی که کشتی هوایی آنها در میان جنگ دو پادشاهی بزرگ واژگون می‌شود. با همکاری ۵ قهرمان قابل بازی و دو قابلیت اصلی این بازی که جادو  و ضربات به شمار می‌رود به جنگ با دشمنان بروید و در دنیای بزرگ این بازی به سفر خود ادامه دهید. قهرمان‌های خود را ارتقا دهید و در کنار ماموریت‌های اصلی و داستان آن، ماموریت‌های فرعی را نیز انجام دهید.

بازی Shiness: The Lightning Kingdom هم اکنون با قیمت ۲۹.۹۹ دلار در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه این بازی را دانلود و تماشا کنید.

| |

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده