// چهار شنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱

تریلر گیم پلی نسخه پلی استیشن ویتا بازی Romance of the Three Kingdoms XIII

کمپانی Koei Tecmo تریلری از نسخه پلی‌استیشن ویتا بازی Romance of the Three Kingdoms XIII با ضمیمه محتوای Power-Up Kit منتشر کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کوئی تکمو (Koei Tecmo) تریلری از بازی  Romance of the Three Kingdoms XIII با ضمیمه محتوای Power-Up Kit را منتشر کرد. بازی مذکور در تاریخ ۴ خرداد ماه (۲۵ مه) برای کنسول دستی سونی یعنی پلی‌استیشن ویتا منتشر می‌شود.

این بازی از سیستم Cross-save بهره می‌برد که به کاربران اجازه می‌دهد با ذخیره کردن بازی، ادامه آن را بر روی کنسول دستی انجام دهند. ضمنا نسخه پلی‌استیشن ویتا این بازی به کاربران اجازه می‌دهد به واسطه‌ی صفحه لمسی و دوربین جلو آن، تجربه جدیدی را در گیم‌پلی و بخش طراحی شخصیت‌های آن انجام دهند.

بازی  Romance of the Three Kingdoms XIII با ضمیمه Power-Up Kit هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4  و پلی‌استیشن 3 در دسترس است. این بازی و محتوای آن شخصیت‌های جدید را به همراه سیستم نو در بخش کمپین، به این بازی اضافه می‌کند.

از طرفی، فقط نسخه پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی بازی Romance of the Three Kingdoms XIII در غرب منتشر شده‌اند و هنوز اشاره‌ای به انتشار نسخه ویتا این بازی در مناطق دیگر نشده است.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید این بازی را دانلود و تماشا کنید.

| |

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده