// سه شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۳

تریلر حرکت Ultimate قهرمان Riptor در بازی Killer Instinct

استودیو Iron Galaxy با انتشار تریلری جدید، حرکت Ultimate قهرمان Riptor را در بازی مبارزه‌ای Killer Instinct معرفی کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی منتشر شده، استودیو آیرن گالکسی (Iron Galaxy) تریلری جدید از بازی مبارزه‌ای Killer Instinct منتشر کرد که حرکت Ultimate قهرمان Riptor را نشان می‌دهد. آلتیمیت Riptor به واسطه‌ی بسته دانلودی که Ultimates Ultra Pack نام دارد در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه (۲ مه) به صورت رایگان در دسترس گیمر‌ها قرار می‌گیرد.

Riptor اولین بار در سال ۱۹۹۴ در اولین نسخه بازی Killer Instinct حضور پیدا کرد که یک خزنده جهش‌یافته است که ترکیبی از دی‌ان‌ای انسان در آن گنجانده شده است و او را به یک مبارز سر سخت تبدیل کرده است. کاربران می‌توانند Riptor را با قیمت ۴.۹۹ دلار خریداری کنند که در طی فصل دوم Killer Instinct به این بازی اضافه شد.

بسته الحاقی Ultimates Ultra Pack حرکات آلتیمیت جدیدی را برای قهرمان‌های دیگر این بازی نیز به ارمغان می‌آورد که شامل Fulgore، Aria، Sadira و Kilgore می‌شوند. در خبر دیگر می‌توانید حرکت Ultimate قهرمان کیلگور را مشاهده کنید. به نقل از سازندگان هفته آینده تریلری از آلتیمیت قهرمان Aria نیز منتشر خواهند شد که یک هفته پس از آن بسته‌الحاقی مذکور منتشر می‌شود.

بازی Killer Instinct هم اکنون برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر اُلتیمت Riptor را دانلود و تماشا کنید.

| |

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده