نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

جیمز گان کارگردان فیلم Guardians Of The Galaxy 3 خواهد بود

جیمز گان اعلام کرد که کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه فیلم نگهبانان کهکشان ۳ (Guardians Of The Galaxy 3) را بر عهده خواهد داشت.

ماه گذشته، جیمز گان از ساخت فیلم Guardians Of The Galaxy 3 خبر داد، اما او اضافه کرد که شاید کارگردانی این فیلم را بر عهده نداشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گان اعلام کرده است که کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه سومین قسمت از مجموعه نگهبانان کهکشان (Guardians Of The Galaxy) را بر عهده خواهد داشت. او با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فیسبوک، این خبر را رسما تایید و اعلام کرد. گان پس از اینکه گفت ممکن است پس از انتشار فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان نسخه. ۲)، این مجموعه را ترک کند، طرفداران تلاش کردند که او از تصمیم خود تجدید نظر کند. حال به نظر می‌رسد که تلاش طرفداران موثر بوده و او در تصمیم خود تجدید نظر کرده است. گان گفت:

پیش از اینکه من صادقانه به درخواست‌ها پاسخ بدهم، نیاز داشتم تا ببینم در قلب من چه می‌گذرد و آنچه را که واقعا احساس می‌کنم انجام بدهم. در تاریخ هالیوود این رسم بوده که هر مجموعه در پایان یک سه گانه به اتمام می‌رسد و من هم نمی‌خواستم تظاهر کنم که قسمت سومی وجود ندارد. من این کار را نمی‌توانستم برای پول انجام بدهم، چون این چیزی بود که مردم و طرفداران از من خواسته بودند. من نیاز دارم که این کار را انجام بدهم. من در زندگی حرفه‌ای خود هرگز انتخابی نکردم که در آن شور و اشتیاق، علاقه به داستان و شخصیت‌ها وجود نداشته باشد و اگر من آن را دوست نداشته باشم هرگز آن آن کار را انجام نمی‌دهم.

بنابراین، پس از ماه‌ها تاملات و بحث در مورد آن، من جواب را می‌دانم. من می‌توانستم که این جواب را تا مصاحبه‌های مطبوعاتی حفظ کنم و به طور تصادفی در یکی از این مصاحبه‌ها اعلام کنم. اما من فکر کردم که برای مردم مهم است که از آینده فیلم Guardians Of The Galaxy خبر داشته باشند و تصمیم به اشتراک گذاشتن آن برای شما طرفداران که طی این پنج سال از این مجموعه به طرز فوق العاده‌ای حمایت کرده‌اید و به آن علاقه نشان داده‌اید، گرفته‌ام. بنابراین، جواب من بله است. من برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 باز خواهم گشت.

james gunn in Guardians of the Galaxy

گان در ادامه گفت که این شخصیت‌ها را بسیار دوست دارد. علاوه بر این، او در مورد اهداف خود در این فیلم نیز صحبت کرد. گان اضافه کرد:

ماجراها و داستان‌های بیشتری از آن‌ها وجود دارد و همچنین جهان فوق العاده و گاهی ترسناک مانند قسمت اول و دوم، که همه ما در آن ساکن هستیم، نیز در قسمت سوم مشاهده خواهیم کرد. علاوه بر این، هنوز چیزهای بیشتری وجود دارد که باید در مورد آن‌ها بفهمید. ما در حال کار و ایجاد داستانی هستیم که فراتر از انتظار شما خواهد بود.

گان در ادامه در مورد اینکه چقدر از همکاری با مارول استودیو لذت می‌برد، صحبت کرد و همچنین توضیحاتی در مورد اهدافی که در داستان فیلم Guardians Of The Galaxy 3 وجود دارد، نیز داد. گان توضیح داد:

بخش عمده‌ای از آنچه که در طی ۱۰ سال گذشته تا به امروز در دنیای سینمایی مارول اتفاق افتاده است، در یک مسیر بزرگ قرار گرفته و منجر به اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) خواهد شد. اتفاقات فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3، پس از همه این اتفاقات رخ خواهد داد. داستان این فیلم، بازگویی دوباره داستان نگهبانان کهکشان خواهد بود که شخصیت‌های جدید و قدیمی دنیای سینمایی مارول که طی ۱۰ سال گذشته معرفی شده‌اند، در آن حضور خواهند داشت. من همکاری خودم را با کوین فایگی و گروه او، برای کمک به خلق و ایجاد داستان این فیلم، ادامه خواهم داد و مطمئن باشید که در آینده دنیای کیهانی مارول، یک جهان خاص، اصیل و جادویی‌تر از آن چیزی که تاکنون خلق کرده‌ایم، خواهد بود.

Guardians of the Galaxy Vol. 2

با این حال، هنوز تاریخی برای اکران فیلم Guardians Of The Galaxy 3 اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود این فیلم در سال ۲۰۲۰ منتشر شود. کریس پرت در نقش پیتر کوئیل / استار لرد، زویی سالدانا در نقش گامورا، دیوید باتیستا در نقش دراکس نابودگر، وین دیزل در نقش بیبی گروت، بردلی کوپر در نقش راکت، الیزابت دبیکی در نقش آیشا، کرت راسل در نقش ایگو، کارن گیلان در نقش نبولا، مایکل راکر در نقش یوندو، سین گان در نقش کراگلین، گلن کلوز در نقش نخست وزیر سیاره نوا، کریس سالیوان در نقش تیسرفیس و پام کلمنتیف در نقش مانتیس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 برای اکران در تاریخ ۵ می (۱۵ اردیبهشت) برنامه‌ ریزی شده است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده