نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

تاریخ عرضه بازی Halo Wars: The Definitive Edition برای پی سی اعلام شد

بازی Halo Wars: The Definitive Edition به‌زودی از طریق استیم و فروشگاه ویندوز برای پی‌سی منتشر خواهد شد.

بازی Halo Wars: The Definitive Edition یک نسخه ریمستر شده از بازی Halo Wars است که در سال ۲۰۰۹ منتشر شده بود. نسخه Early Access این بازی استراتژیک چندی پیش به عنوان جایزه به افرادی که بازی Halo Wars 2 را روی ایکس‌باکس وان پیش‌خرید می‌کردند، اهدا شد و حال مایکروسافت از عرضه آن برای پی‌سی خبر داده است.

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، Halo Wars: The Definitive Edition قرار است دو روز دیگر و در تاریخ ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین) برای پی‌سی از طریق استیم و فروشگاه ویندوز منتشر شود. Halo Wars: The Definitive Edition در مقایسه با نسخه اصلی بازی گرافیک نسبتا بهتر و یک سری بهبود‌های دیگر دارد.

انتشار این بازی روی استیم، باعث خواهد شد تا کاربران بیش‌تری بتوانند این بازی نسبتا قدیمی را تجربه کنند. البته باید منتظر ماند و دید که آیا گیمر‌ها از عرضه این بازی آن هم پس از این همه سال استقبال خواهند کرد یا خیر. بازی Halo Wars بخش داستانی نسبتا جذابی داشت ولی نقطه قوت اصلی آن، بخش چندنفره بازی بود. با این حال وقتی که Halo Wars: The Definitive Edition چندی پیش برای ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفت، استقبال زیادی از آن نشد و شاهد جامعه کاربری محدودی بودیم.

به هر حال Halo Wars: The Definitive Edition قرار است دو روز دیگر برای پی‌سی منتشر شود و می‌توانید این بازی را تجربه کنید. همچنین پس از انتشار این خبر، اخباری نیز مبنی بر احتمال انتشار Halo Wars: The Definitive Edition برای ایکس‌باکس وان به عنوان یک محصول مجزا منتشر شد. این بازی پیش‌تر فقط برای افرادی در دسترس قرار می‌گرفت که نسخه آلتیمیت Halo Wars 2 را خریداری می‌کردند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده