راهنمای تروفی های بازی Horizon Zero Dawn

راهنمای تروفی های بازی Horizon Zero Dawn

پنجشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

در این مقاله قصد داریم نحوه دریافت تمامی تروفی‌های بازی Horizon Zero Dawn را آموزش دهیم.

در ماه اسفند بود که بازی Horizon Zero Dawn روانه بازار شد و مورد استقبال عالی هواداران و منتقدان قرار گرفت. دنیایی که پر شده از ربات‌ها و تکنولوژی‌های مختلف و درمقابل، انسان‌هایی که سبک زندگی‌شان همانند دوره‌های ما قبل تاریخ است و با تیر و کمان به جنگ این ربات‌ها می‌روند. خیلی‌ از هواداران معتقد بودند که استودیو گوریلا گیمز، سازنده بازی Horizon Zero Dawn، نمی‌تواند در این راه موفق شود ولی تیم سازنده به خوبی با ساخت این بازی پتانسیل بازیسازی خود را به نمایش گذاشت. حال در این مقاله قصد داریم راهنمایی از تروفی‌های بازی Horizon Zero Dawn را در اختیار شما علاقه‌مندان قرار دهیم تا شما کاربران به توانید به راحتی تمامی تروفی‌های این بازی را دریافت کنید.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: تمامی تروفی‌های بازی Horizon Zero Dawn را دریافت کنید.

برای دریافت این تروفی باید تمامی تروفی‌های بازی را دریافت کنید تا به اصطلاح بازی را پلات کنید. تروفی پلاتینیوم آخرین و با ارزش‌ترین تروفی هر بازی است.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: ۱۰ ربات را به صورت مخفیانه از بین ببرید.

برای دریافت این تروفی در ابتدا باید در بخش توانایی‌های خود به بخش «قدرت» رجوع کرده و توانایی Silent Strike را خریداری کنید. حال با در اختیار گرفتن این توانایی می‌توانید به بخش‌هایی از نقشه بازی که ربات‌های مختلف قرار دارند رفته و با نزدیک شدن به آن‌ها، دکمه R1 را فشار داده و به صورت مخفیانه، ربات‌ها را از بین ببرید. برای نزدیک شدن به ربات‌ها بهترین کار قایم شدن در چمن‌های بلند و سپس استفاده از سنگ است تا توجه آن‌ها را به سمت دیگر جلب کرده و در انتها با یک ضربه آن‌ها را از بین ببرید. برای دریافت این تروفی، این روش را می‌بایست روی ۱۰ ربات مختلف انجام دهید.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: سه تن از دشمنان بازی را به واسطه توانایی Strike From Above بکشید.

یکی دیگر از تروفی‌های بازی Horizon Zero Dawn که برای دریافت آن باید از شاخه قدرت بخش بروزرسانی بازی، توانایی Strike from Above را خریداری کرده و سه تن از دشمنان بازی را بکشید. البته یادتان نرود که برای در اختیار گرفتن این توانایی ابتدا باید Silent Strike را خریداری کرده باشید. حال هر زمان که روی یک تخته سنگ یا طناب و به عبارتی دیگر روی محیط مرتفعی باشید و زیر پای شما دشمنان بازی قرار داشته باشند، دکمه R1 را مشاهده خواهید کرد و با فشردن این دکمه دشمن مورد نظر را خواهید کشت. برای دریافت این تروفی بهترین مکان پایگاه‌های مربوط به راهزن‌های بازی است.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: در طول مبارزات ۱۰ بار اجزای ربات‌ها را جدا کنید.

یکی از ساده‌ترین تروفی‌های بازی که در طول مبارزات آن را خواهید گرفت. برای دریافت این تروفی کافی است ابتدا به واسطه قابلیت شناسایی نقطه ضعف ربات‌ها، اجزا مهم آن‌ها را شناسایی کرده و با پرتاب تیر آن‌ها را جدا کرده و بردارید. همچنین می‌توانید به واسطه تیرهای Tearblast اسلحه Sharpshot Bow (این اسلحه را می‌توانید از فروشنده شهر مریدین خریداری کنید) کار خود را ساده‌تر کنید.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: ۱۰ ربات که نسبت به آتش یا یخ آسیب پذیر بوده و در حال سوختن یا یخ زدن هستند بکشید.

یکی دیگر از تروفی‌هایی که در طول داستان آن را خواهید گرفت. در بخش پایانی بازی شرایط به شکلی در می‌آید که چه بخواهید و چه نخواهید این تروفی را دریافت خواهید کرد. با این حال اگر دوست داشتید در طول بازی و قبل از رسیدن به نقطه آخر تروفی مورد نظر را دریافت کنید، می‌بایست ابتدا ربات‌ها را اسکن کرده تا مشاهده کنید که نقطه ضعف آن‌ها کدام یک از این دو المان است. سپس با تیر آتشین خود یا بمب‌های یخی که در اختیار دارید به سمت آن‌ها شلیک کنید. یادتان باشد شلیک یک تیر آتشی یا یک بمب یخی نمی‌تواند تاثیر گذار باشد. با شلیک‌های متوالی یک نوار مخصوص بالای سر ربات‌ها ظاهر می‌شود که با پر شدن آن‌ها تاثیر یخ زدن یا آتش گرفتن را مشاهده می‌کنید.

ربات‌هایی که نقطه ضعف‌شان آتش است:

  • Sawtooth
  • Glinthawk
  • Corruptor
  • Ravager
  • Snapmaw
  • Deathbringer
  • Corrupted Machines

ربات‌هایی که نقطه ضعف‌شان یخ است:

  • Trampler
  • Fire Bellowback
  • Rockbreaker

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: در طول مبارزات پنج بار اسلحه سنگین ربات‌ها را جدا کنید.

بعضی از ربات‌های غول پیکر بازی (مثل ربات Thunderjaw) اسلحه سنگینی را با خود حمل کرده که به واسطه آن می‌توانند شما را شدیدا اذیت کنند. حال به محیط Furrows Hunting Ground رفته تا با این ربات غول پیکر روبرو شوید. سپس به واسطه‌ی Tearblast Arrows اسلحه Sharpshot Bow به اسلحه سنگینی که روی پای Thunderjaw قرار دارد شلیک کرده و آن را جدا کنید. این کار را پنج بار انجام دهید تا تروفی مورد نظر را دریافت کنید. همچنین برای اسپاون شدن دوباره این ربات می‌توانید Trial جدیدی را در همین محیط شروع کنید.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: قابلیت Override کردن را باز کرده و هفت نوع مختلف از ربات‌ها را Override کنید.

در طول بازی دانجن‌هایی بنام Cauldrons تعبیه شده است که با وارد شدن به آن‌ها می‌بایست به قلب دانجن رفته و پس از مبارزه کردن با یک Mini Boss قلب دانجن را که در واقع یک تکنولوژی است Override کنید. دانجن‌های مورد نظر روی نقشه بازی علامت گذاری شده‌اند.

حال برای دریافت این تروفی تنها کافی است که تمامی این دانجن‌ها را باز کرده تا بتوانید قابلیت‌های جدید Override کردن را به دست بیاورید و سپس هفت گونه مختلف از ربات‌ها را Override کنید. همچنین یادتان باشد که برای انجام این عمل می‌بایست به صورت مخفیانه کار خود را انجام دهید وگرنه ناکام خواهید ماند.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: ۳۰ دشمن انسان را هدشات کنید.

برای به دست آوردن این تروفی بهتر است توانایی Concentration را از شاخه Brave بخش بروزرسانی درختی بازی خریداری کنید. با این توانایی زمانی که هدف گیری می‌کنید، می‌توانید برای مدت کوتاهی زمان را آهسته کرده تا بهتر هدف خود را شکار کنید. حال پس از خرید این قابلیت وارد کمپ‌های راهزن‌ها شده و آن‌ها را هدشات کنید. پس از ۳۰ بار هدشات کردن دشمنان، این تروفی را دریافت خواهید کرد. حال اگر بازی را تمام کرده باشید، به محیط‌های صحرایی بازی بروید زیرا هر از گاهی دشمنان مورد نظر را مشاهده می‌کنید که در حال عبور از جاده هستند و می‌توانید آن‌ها را از پای در آورید.

اگر پس از ۳۰ بار هدشات کردن تروفی مورد نظر را دریافت نکردید، نگران نباشید زیرا به واسطه باگ بازی امکان دارد همان اول تروفی به شما داده نشود و در طولانی مدت آن را دریافت کنید. ولی اگر پس از ۱۰۰ بار هدشات کردن دشمنان تروفی را دریافت نکردید، بازی را از اول نصب کنید.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: تمامی Grazer Training Dummiesهای منطقه نورا را پیدا کرده و آن‌ها را انجام دهید.

اگر در پایگاه‌های Mother’s Heart یا کمپ‌های تمرینی بازی دقت کرده باشید، یک سری عروسک‌های چوبی ساخته شده از ربات گریزر را مشاهده کرده‌اید. حال می‌بایست در منطقه نورا (Nora Region) تمامی این گریزرها را پیدا کرده و آن‌ها را نابود کنید. در ادامه تعداد گریزرهای هر بخش از منطقه نورا را برای شما خواهیم نوشت.

  • Rost’s House: هفت عدد
  • Mother’s Heart: دو عدد
  • Mother’s Watch: دو عدد
  • Mother’s Cradle: دو عدد
  • Nora Hunting Grounds: دو عدد
  • Mother’s Rise: دو عدد
  • Devil’s Thirst Camp: یک عدد
  • Mother’s Crown: دو عدد
  • Hunter’s Gathering : دو عدد
  • Two Teeth: یک عدد

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: از یک Weapon Coil یا Outfit Weave استفاده کرده و لباس یا اسلحه خود را اصلاح کنید.

در طول بازی با کشتن دشمنان آیتم‌هایی بنام Outfit Weave یا Weapon Coil را به دست می‌آورید که از طریق آن‌ها می‌توانید لباس و اسلحه خود را اصلاح کنید. برای مشاهده آیتم‌های مربوطه می‌توانید به بخش Modification فهرست وسایل خود رفته و آیتم‌های موجود را مشاهده کنید. برای اصلاح کردن لباس یا اسلحه خود نیز می‌توانید به بخش کرفت بازی رفته و از شاخه اسلحه یا لباس تغییرات مد نظر خود را انجام دهید. البته در این میان یک سری از مادها هستند که برای اسلحه‌های خاصی تعبیه شده‌اند. پس اگر یک ماد را پیدا کردید و بر روی اسلحه فعلی شما جواب‌گو نبود، نگران نشوید.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: حداقل یک عدد از تمامی گونه‌های ربات شناساگر را بکشید.                                                                                  

چند عدد از تروفی‌های بازی مربوط به ربات‌ها و گونه‌های آن‌ها در طول بازی است. اولین دسته از ربات‌ها، شناساگر‌ها هستند که در اکثر نقاط بازی آن‌ها را مشاهده کرده‌اید. برای مشاهده شکل دقیق هر گونه از ربات‌ها می‌توانید به بخش نوت‌بوک بازی مراجعه کرده و ربات‌های موجود در بازی را مشاهده کنید و در ادامه تنها نام تروفی و توضیحات تروفی را برای شما قرار خواهیم داد.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: حداقل یک عدد از تمامی گونه‌های ربات اکتشاف‌گر را بکشید.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: حداقل یک عدد از تمامی گونه‌های ربات مبارزه کننده را بکشید.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: حداقل یک عدد از تمامی گونه‌های ربات نقلیه (ربات‌هایی که از آن‌ها به عنوان وسیله نقلیه می‌توان استفاده کرد) را بکشید.

Trophy Guide Horizon

توضیج تروفی: به سطح ۱۰ برسید.

یکی دیگر از دسته تروفی‌هایی که به راحتی و با کمی فارم کردن در محیط و انجام ماموریت‌های مختلف می‌توانید آن‌ها را به دست بیاورید. برای بالا بردن سطح خود تنها کافی است کوئست‌ها و فعالیت‌های بازی را انجام دهید و در کنار آن به کشتار ربات‌ها بپردازید. برای مثال Hunting Ground Trialها به خوبی می‌توانند شما را لول آپ کنند. اگر تنها مراحل اصلی بازی را انجام دهید، نهایت به سطح ۳۰ برسید ولی با انجام Trialها و مراحل فرعی، براحتی می‌توانید تا سطح ۵۰ پیش بروید. البته در این میان فعالیت‌های دیگری نیز در دنیای هورایزن تعبیه شده است که به هیچ‌وجه شما را خسته نخواهند کرد.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: به سطح ۲۵ برسید.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: به سطح ۴۰ برسید.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: به سطح ۵۰ برسید.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: تمامی توانایی‌های در دسترس را یاد بگیرید.

بازی Horizon Zero Dawn دارای ۳۶ توانایی مختلف است که به واسطه‌ی لول‌آپ شدن و انجام فعالیت‌هایی نظیر بالا رفتن از ربات‌های Tallnecks (ربات‌هایی که مثل برج دیده‌بانی می‌مانند و با Override کردن آن‌ها می‌توانید جزئیات نقشه بازی را مشاهده کنید) می‌توانید پوینت‌های مربوط به بروزرسانی توانایی‌های خود را دریافت کنید. اگر مدام به انجام فعالیت‌های مختلف بپردازید می‌توانید به راحتی تا رسیدن به سطح ۴۰ تمامی توانایی‌های موجود را خریداری کنید.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: یک Tallneck را پیدا کرده و به اطلاعاتش دسترسی پیدا کنید.

در دنیای بازی، ربات‌های بزرگ و غول پیکری بنام Tallneck وجود دارند که حکم برج‌های مخابراتی بازی Far Cry را دارند. به عبارتی با بالا رفتن از این ربات‌ها و Overdrive کردنشان، اطلاعات آن‌ها را به دست می‌آورید. به دست آوردن اطلاعات این ربات‌ها با نمایش جزئیات نقشه بازی قسمت مورد نظر برابری می‌کند. اگر به نقشه خود دقت کنید، آیکون ربات‌هایی را می‌بینید که آبی رنگ هستند و شکل و شمایل‌شان هم تقریبا مثل زرافه است. اگر اولین Tallneck را Override کنید، این تروفی‌ها را دریافت خواهید کرد.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی:  اولین زیست‌گاه را از راهزن‌ها پس بگیرید.

در طول خط داستانی پس از معرفی راهزن‌ها به شما جمجمه‌های آبی رنگی را می‌بینید که در واقع زیست‌گاه راهزن‌ها به حساب می‌آید. با در اختیار گرفتن اولین پایگاه این تروفی را دریافت خواهید کرد.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: به هسته یا قلب اولین Cauldron رسیده و به اطلاعاتش دسترسی پیدا کید.

همانطور که قبلا گفته شد در دنیای بازی یک سری دانجن تعبیه شده است که آن‌ها را به صورت یک آیکون ^ شکل خواهید دید. البته چند ^ داخل هم  و با مقیاسی بزرگ‌تر را فرض کنید. حال اگر اولین دانجن را پاک‌سازی کرده و به هسته آن دسترسی پیدا کنید، این تروفی را دریافت خواهید کرد.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: امتیاز میانه (Half Sun Marks) هر Trial در یک Hunting Ground را به دست بیاورید.

چالش‌های Hunting Ground شامل سه Trial مختلف می‌شوند که هر Trial شامل سیستم امتیاز بندی متفاوتی است. حال اگر بتوانید در هر Trial یک Hunting Ground امتیاز میانه را کسب کنید این تروفی را دریافت خواهید کرد.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: حداقل در هر Trial یک چالش Hunting Ground، بالاترین امتیاز (Blazing Sun Marks) را به دست بیاورید.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: تمامی ربات‌های داخل محیط آلوده شده را بکشید.

یکی از فعالیت‌هایی که برای بازی Horizon Zero Dawn در نظر گرفته شده است، پاکسازی محیط‌هایی آلوده است که در آن‌ها ربات‌های آلوده‌ای قرار دارند. هر منطقه لول و سطح مخصوص به خود را دارد و اگر شما یکی از این محیط‌ها را پاکسازی کنید، تروفی مربوطه را دریافت خواهید کرد. علامت محیط‌های آلوده یک دایره است که در وسط آن یک ضربدر قرار دارد.

Trophy Guide Horizon

نوضیح تروفی: تمامی Tallnecksها را پیدا کرده و اطلاعات‌شان را در اختیار بگیرید.

در مجموع پنج Tallnecks در بازی وجود دارند و همگی با آیکون‌های مخصوص خود در نقشه بازی قابل مشاهده هستند. شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را پیدا کرده و اطلاعات‌شان را در اختیار بگیرید.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: تمامی زیستگاه‌ها را از راهزن‌ها پس بگیرید.

در دنیای بازی ۶ پایگاه مختلف برای راهزن‌ها تعبیه شده است که با پس گرفتن تمامی آن‌ها این تروفی را دریافت خواهید کرد. تمامی پایگاه‌ها از طریق نقشه بازی برای شما در دسترس هستند ولی برای مشاهده بهتر آن‌ها می‌بایست تمامی Tallneckها را به دست بیاورید.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: به هسته تمامی Cauldronها رسیده و اطلاعات آن‌ها را در اختیار بگیرید.

در دنیای بازی Horizon Zero Dawn چهار دانجن یا Cauldron تعبیه شده است که با در اختیار گرفتن هسته تمامی آن‌ها می‌توانید تروفی مربوطه را در اختیار بگیرید.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی:‌ به امتیاز میانه هر Trial در تمامی Hunting Groundها برسید.

برای انجام این چالش‌ها تنها کافی است مطابق با موردی که از شما خواسته شده است، عمل کرده تا آن‌ها را به دست بیاورید.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: بالاترین امتیاز را در تمامی Trialهای تمام Hunting Groundها به دست بیاورید.

دنیای بازی شامل پنج محیط Hunting Ground متفاوت است که هر کدام شامل سه Trial متفاوت می‌شوند. به عبارتی شما می‌بایست در ۱۵ Trial مختلف بالاترین امتیاز را کسب کنید. برای انجام چالش‌های بازی بهتر است از ست لباس Shield Weaver استفاده کنید که انجام چالش‌ها را برای شما راحت‌تر می‌کند.

نکته دیگر این Trialها این است که تمامی آن‌ها زمانی هستند و اگر می‌‌خواهید آن‌ها را سریعا تمام کنید، بهتر است از لول ۳۰ به بعد به سراغ آن‌ها بروید و سعی کنید اسلحه‌های Rare (همان اسلحه‌های بنفش رنگ) نظیر Shadow Sharpshot Bow و Shadow Hunter Bow را در اختیار بگیرید. در این حالت به راحتی هرچه تمام‌تر هر ۱۵ Trial را پشت سر خواهید گذاشت.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: تمامی ربات‌های آلوده موجود در مناطق آلوده را از بین ببرید.

در دنیای Horizon Zero Dawn یازده منطقه آلوده قرار دارد که هر کدام سطح بندی شده است. پس برای پاکسازی آن‌ها حتما سطح خود و وسایل و ابزارهایی را که در اختیار دارید نسبت به محیط سنجیده و سپس وارد عمل شوید. پس از پاکسازی تمامی این محیط‌ها تروفی مورد نظر را دریافت خواهید کرد.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: تمامی گونه‌های ربات‌ها را مشاهده کرده و آن‌ها را شناسایی کنید.

دنیای بازی شامل ۲۶ گونه متفاوت از ربات‌های مختلف می‌شود و متاسفانه در بخش نوت‌بوک تا آن‌ها را شناسایی نکنید، اسم‌ آن‌ها را مشاهده نخواهید کرد. از این‌رو بهترین کار مراجعه به نقشه بازی و شناسایی ربات‌ها از روی نقشه است. پس به سراغ تمامی گونه‌ها رفته و آن‌ها را شناسایی کنید.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: اولین دیتاپوینت Vantage را پیدا و آن را به دست بیاورید.

در Horizon Zero Dawn پنج نوع متفاوت دیتاپوینت و آیتم مخصوص وجود دارد که هر کدام از آن‌ها نام‌های متفاوتی به خود اختصاص داده‌اند که می‌بایست آن‌ها را در نقاط مختلف از نقشه پیدا کرده و در اختیار بگیرید. برای سهولت کار، بهترین روش این است که از بعضی از فروشنده‌های بازی Treasure Mapها را خریداری کنید تا جای تمامی این آیتم‌ها برای شما به نمایش در آید. تنها کافی است به محیط گفته شده رفته و به واسطه قدرت اسکن محیط خود، محل دقیق آیتم‌ها را پیدا کنید. در ادامه این Treasureها را معرفی خواهیم کرد.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: اولین Metal Flower را به دست بیاورید.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: یک پیکر چوبی را که توسط Banukها به جای مانده است پیدا کنید.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: یک Ancient Vesel را که برای اولین بار توسط Old Oneها استفاده شده‌اند، به دست بیاورید.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: تمامی پوینت‌های Vantage را به دست بیاورید.

پس از پیدا کردن و برداشتن هر ۱۲ دیتاپوینت Vantage این تروفی را دریافت خواهید کرد.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: تمامی Metal Flowersها را به دست بیاورید.

پس از پیدا کردن و برداشتن هر ۳۰ Metal Flowers این تروفی را دریافت خواهید کرد.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: تمامی Arnak’s Figureها را به دست بیاورید.

پس از پیدا کردن هر ۶ Banuk Figures این تروفی را دریافت خواهید کرد.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: تمامی Ancient Vesselها را به دست بیاورید.

پس از پیدا کردن ۱۲ Ancient Vessel موجود در بازی، این تروفی را دریافت خواهید کرد.

بازی Horizon Zero Dawn

توضیح تروفی: یک تکنولوژی قدیمی را بازیابی کرده و از آن استفاده کنید.

Horizon Zero Dawn

با توجه به عکس بالا در نقشه بازی محیطی به نام Bunker را مشاهده می‌کنید که با وارد شدن به آن متوجه یک درب بسته و چند مخزن برق می‌شوید که دوتای آن‌ها خالی است. حال شما باید دو Power Cell  را پیدا کرده و در جای مناسب خود قرار بدهید. اولین مخزن قدرت در مرحله Womb On the Mountain قبل از خارج شدن از آن محیط باستانی است. اگر اتاق‌ها را بگردید می‌توانید Power Cell اول را از همان ابتدای بازی در اختیار بگیرید. اگر یادتان باشد در ابتدای بازی که با الوی کودک Focus خود را پیدا کردید در یک غار قرار داشتید که با تکنولوژی‌های مختلف مجهز شده بود. حال دو باره به همان غار (سمت راست پایین محیطی بنام Runes قرار دارد) برگشته و زمانی که به اولین درب بسته می‌رسید، پشت سر خود را نگاه کرده و به واسطه نیزه خود یخ‌های موجود را بشکنید و Power Cell دوم را به دست بیاورید. با این دو Power Cell می‌توانید درب اول را باز کنید. ولی یک درب دیگر نیز بر سر راه شما قرار دارد که نیازمند سه Power Cell بوده که باید تمامی Power Cellها را در سراسر نقشه و مراحل بازی به دست آورده و در محل‌های خود قرار بدهید.

 سومین Power Cell در مرحله اصلی Maker’s End در بالاترین نقطه نقشه بازی (از طبقه ۱۲ می‌توانید به نقطه مورد نظر دست پیدا کنید) قرار دارد و قبل از اینکه از مرحله خارج شوید، تمامی نقاط را خوب بگردید. چهارمین Power Cell در منطقه Grave Hoard است که یکی از مراحل اصلی نیز در همین منطقه انجام می‌شود و می‌توانید Power Cell بعدی را به دست بیاورید. برای به دست آوردن پنجمین Power Cell در منطقه Gaia Prime می‌بایست محیط مربوطه را به دقت گشته و Power Cell بعدی را به دست بیاورید (نام مرحله: The Mountain That Feel). حال به محیط Bunker و درب‌های بسته برگشته و با گذاشتن Power Cellها در محل مورد نظر و حل کردن معمای ساده این بخش، تروفی را به دست بیاورید.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: تروفی داستانی که آن را از دست نخواهید داد.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: تروفی داستانی که آن را از دست نخواهید داد.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: تروفی داستانی که آن را از دست نخواهید داد.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: تروفی داستانی که آن را از دست نخواهید داد.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: تروفی داستانی که آن را از دست نخواهید داد.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: تروفی داستانی که آن را از دست نخواهید داد.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: تروفی داستانی که آن را از دست نخواهید داد.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: تروفی داستانی که آن را از دست نخواهید داد.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: تروفی داستانی که آن را از دست نخواهید داد.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: تمامی متحدین خود را برای دفاع کردن دور هم جمع کنید.

برای دریافت این تروفی به هیچ‌وجه نباید مرحله اصلی The Looming Shadow را انجام بدهید. به عبارتی مرحله ۲۱ را انجام ندهید (از طریق نوت‌بوک بازی می‌توانید پیشرفت‌های خود را مشاهده کنید). حال به سراغ مراحل فرعی زیر که ۱۱ مرحله می‌شوند رفته و آن‌ها را انجام دهید. در طول بازی یک سری علامت تعجب سبز رنگ قرار دارد که در واقع شخصیت‌هایی از دنیای بازی هستند که سایر مراحل و فعالیت‌های بازی را به خود اختصاص داده‌اند.

  • Traitor’s Bounty و Queen’s Gambit
  • A Moments Peace
  • A Daughter’s Vengeance
  • Sun and Shadow
  • Honor the Fallen
  • Sunstone Rock
  • Hunting for The Lodge و Hunter’s Blind و Deadliest Game و Redmaw

اگر هرکدام از این کوئست‌ها هنوز برای شما در دسترس نیست، به این دلیل است که از نظر داستانی هنوز پیشرفت‌های لازم را انجام نداده‌اید.

حال دو نکته این وسط مهم است. اولین نکته اینکه نوع دیالوگ‌های شما و ارتباط برقرار کردن‌تان با سایرین اصلا در گرفتن یا نگرفتن این تروفی تاثیر ندارد. دوم اینکه کشتن یا زنده نگه داشتن شخصیت Nil در مرحله فرعی Cause for Concern تاثیری در تروفی ندارد زیرا اصلا جز متحدین الوی نیست.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: تروفی داستانی که آن را از دست نخواهید داد.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: تروفی داستانی که آن را از دست نخواهید داد.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: تروفی داستانی که آن را از دست نخواهید داد.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: به Uthid و Itamen، فرزند پادشاه، کمک کنید تا از چنگال Shadow Carjaها فرار کنند.

برای به دست آوردن این تروفی ابتدا می‌بایست دو مرحله جانبی Traitor’s Bounty و Queen’s Gambit را انجام دهید. با پیش‌روی در خط داستانی، مرحله جانبی Traitor’s Bounty برای شما در دسترس قرار خواهد گرفت. با انجام این مرحله خط داستانی مرحله جانبی Queen’s Gambit نیز برای شما باز خواهد شد. زمانی که این دو کوئست را انجام دهید، تروفی را دریافت خواهید کرد.

Trophy Guide Horizon

توضیح تروفی: سطح خود را در Hunters Lodge بالاتر برده و در شکست دادن Redmaw به Talanah کمک کنید.

برای دریافت این تروفی باید مراحل مربوط به Hunter’s Lodgeها را انجام دهید.

منبع Powerpyx
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده