نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

سریال Fear the Walking Dead برای فصل چهارم تمدید شد

شبکه AMC از تمدید سریال از مردگان متحرک بترسید (Fear the Walking Dead) برای فصل چهارم خبر داد.

شبکه AMC مدتی پیش تایید کرد که پخش هفتگی فصل سوم سریال Fear the Walking Dead از تاریخ ۴ ژوئن ۲۰۱۷ (۱۴ خرداد ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد. حال این شبکه از تمدید این سریال برای فصل چهارم خبر داده است. علاوه بر این، AMC تایید کرد که اندرو چامبلیس و ایان گلدبرگ، تهیه کنندگان اجرایی سریال روزی روزگاری (Once Upon a Time)، کار ساخت فصل چهارم سریال Fear the Walking Dead را بر عهده دارند و اسکات ام. گیمپل، سازنده و تهیه کننده اجرایی سریال The Walking Dead (مردگان متحرک)، نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی در این سریال حضور خواهد داشت. جوئل استیلرمن، رئیس برنامه‌ریزی سریال‌های اورجینال شبکه AMC و ساندنس در این رابطه گفت:

ما بسیار هیجان زده هستیم که سریال Fear The Walking Dead ادامه خواهد داشت و ادامه ماجراهای شخصیت‌های آن را تماشا خواهیم کرد و همچنین ما مشتاقانه در انتظار همکاری با تیم با استعدادی که از اندرو چامبلیس، ایان گلدبرگ و اسکات ام. گیمپل تشکیل شده است، هستیم.

Fear the Walking Dead

چامبلیس و گلدبرگ نیز در رابطه با پیوستن خود به تیم تولید و ساخت سریال Fear The Walking Dead، گفتند:

ما بسیار هیجان زده هستیم که به سریال Fear The Walking Dead پیوسته‌ایم و بیشتر از این نمی‌توانیم صبر کنیم تا کار خودمان را با تیم این سریال آغاز کنیم. ما دنیای مردگان متحرک را بسیار دوست داریم و افتخار می‌کنیم که این شانس به ما داده شده است تا در ساخت این سریال همکاری کنیم.

فصل چهارم سریال Fear the Walking Dead در ۱۶ قسمت تولید و در طی سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. اوایل این ما، دیو اریکسن که پیش از این ساخت سریال Fear The Walking Dead بر عهده او بوده است، اعلام کرد که پس از پخش فصل سوم از این سریال جدا خواهد شد. حال چامبلیس و گلدبرگ قرار است جانشین او در این سریال شوند. طبق گفته AMC، میانگین تعداد بیننده نیمه دوم فصل دوم سریال Fear The Walking Dead برای هر قسمت ۵.۳ میلیون نفر بوده است که ۳.۴ میلیون نفر در بازه سنی ۲۵ تا ۵۴ سال و ۳ میلیون نفر در بازه سنی ۱۸ تا ۴۹ سال به تماشای این سریال پرداخته‌اند.

همچنین پس از ۵ سال، هنوز سریال The Walking Dead پر بیننده‌ترین سریال شبکه‌های تلویزیونی آمریکا است. AMC تاکنون تاریخی برای شروع نیمه دوم فصل سوم سریال Fear the Walking Dead اعلام نکرده است. کیم دیکنز،کلیف کرتیس، فرانک دیلین، آلیشیا دبنام-کری، کلمن دومینگو، مرسدس میسون، لورنزو جیمز هنری و روبن بلیدز از جمله بازیگرانی هستند که در دو فصل اول سریال Fear the Walking Deadd به ایفای نقش پرداخته بودند. 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده