// دوشنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

احتمال عرضه دموی بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

با توجه به گزارشات منتشر شده، احتمالا پیش از انتشار بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy، می‌توان نسخه‌ی دموی آن را بازی کنید.

در جدیدترین اخبار بازی، به گزارش یکی از کاربران وب‌سایت NeoGAF، این‌چنین عنوان شده که نسخه‌ی دمویی از این بازی در فروشگاه خرده‌فروش گیم‌استاپ قابل دریافت و بازی است. طبق گفته‌های این کاربر دموی بازی شامل دو مرحله از نسخه‌ی ریمستر بازی Crash Bandicoot و یک مرحله از نسخه‌ی ریمستر بازی Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back است.

در حال حاضر مشخص نشده که این دمو به فروشگاه پلی‌استیشن نیز اضافه خواهد شد یا در انحصار فروشگاه‌های خرده‌فروش باقی خواهند ماند. در حالی که اکثر کاربران از وجود دموی این بازی در فروشگاه GameStop خبر می‌دهند، برخی نیز از دیده شدن آن در فروشگاه‌هایی مانند بِست بای (Best Buy) خبر داده‌اند اما فعلا خبری تایید نشده است. بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy قرار است در تاریخ ۹ تیر ماه (۳۰ ماه ژوئن) توسط کمپانی اکتیویژن برای پلی‌استیشن 4 منتشر شود. این بازی اولین بار در نمایشگاه E3 2016 معرفی شد و طرفداران شخصیت دوست داشتنی کرش را خوشحال کرد. چرا که قرار است شامل ریمستر هر سه نسخه‌ی اصلی بازی باشد. پیش‌تر در زومجی تریلر گیم‌پلی بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy را مشاهده کردید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده