// دوشنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

بازی Star Wars Battlefront 2 دارای Season Pass نخواهد بود

برند دیمر در جدیدترین گفت و گوی خود اعلام کرده است که بازی Star Wars Battlefront 2 سیزن‌پس نخواهد داشت. 

چندی پیش بود که بازی Star Wars Battlefront 2 به صورت رسمی معرفی و در ادامه تریلری زیبا نیز از بازی منتشر شد که در آن شاهد صحنه‌هایی از بخش داستانی و شخصیت‌های دنیای جنگ ستارگان در بازی بودیم. 

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، برند دیمر، کارگردان بازی Star Wars Battlefront II، در جدیدترین گفت و گوی خود اعلام کرده است که این بازی دارای سیزن‌پس نخواهد بود ولی به جای آن مورد دیگری را در نظر گرفته‌اند. در گذشته نیز بازی‌هایی نظیر بازی Titanfall 2 و بازی Mass Effect: Andromeda نیز بدون محتویات سیزن‌پس عرضه شده بودند. 

برند دیمر در این باره می‌گوید:

در حال حاضر نمی‌توانم اطلاعات دقیق‌تری را در اختیار شما قرار بدهم ولی مورد متفاوت‌تری را در ذهن داریم که به شما اجازه می‌دهد مدت زمان بیشتری را صرف بازی کنید. اینکه بتوانید بدون دسته دسته شدن جامعه گیمری این بازی، به راحتی روی آن سرمایه گذاری کنید.

در صحبت‌ بالا منظور دیمر از دسته دسته شدن گیمرها، اشاره به بازی Star Wars Battlefront و محتویات سیزن‌پس این بازی دارد. حال در این میان اگر جز آن دسته از اشخاصی بودید که سیزن‌پس یا محتویات آن را در اختیار نداشتید، نمی‌توانستید با سایرین بازی کرده و سیستم Matchmaking بازی مدت زمان بیشتری را صرف جست و جو می‌کرد.

طبق این گفته‌ها باید منتظر بمانیم و ببینیم تیم سازنده برای کنار هم نگه داشتن جامعه گیمری Star Wars Battlefront 2 چه تدابیری در نظر دارد. برند دیمر در ادامه صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرده است که استفاده از محتویاتی شبیه به سیزن‌پس برای سلامت بازی خطر دارد زیرا گیمر ها را از یکدیگر جدا می‌کند. وی در این باره می‌گوید:

جامعه گیمری بازی از یکدیگر جدا می‌شود زیرا همه‌ی بازیکنان به انجام تمامی حالت‌های بازی نمی‌پردازند. پس با این نتایج ما از انجام چنین کاری دوری می‌کنیم زیرا نمی‌خواهیم جامعه بازیکنان خود را دسته بندی کنیم. 

ما این تصمیم را گرفتیم و یکی از سخت‌ترین تصمیم‌های ما به حساب می‌آید. زیرا انجام چنین کاری پیامدهای مختلفی را به دنبال خواهد داشت. وقتی به بازی Battlefront نگاه انداختیم، دیدیم که در گذر زمان با استفاده از محتویات مختلف و بسته‌های الحاقی این بازی به تکامل رسیده است. برای بازی به این شکل و شمایل سیزن‌پس گزینه خوبی نیست. ما باید مورد بهتری را در نظر بگیریم.

در راستای این صحبت‌ها کمپانی الکترونیک آرتز، ناشر بازی Star Wars Battlefront 2 در جریان یک بیانیه اعلام کرد که از تمامی بازخوردهای کاربران برای این بازی مطلع است و برنامه‌های خود را به مرور زمان اعلام خواهد کرد. الکترونیک آرتز در این بیانیه اعلام کرده است:

ما فعلا نمی‌توانیم برنامه خاصی را معرفی کنیم ولی تنها چیزی که می‌توانیم بگوییم این است که ما تمامی بازخوردهای شما را به خوبی شنیده‌ایم. ما می‌دانیم که آن‌ها (اشاره به جامعه گیمری بتل‌فرانت) خواستار محتویات و پیشرفت بیشتر برای دنیای بازی هستند. پس ما در حال تمرکز کردن هستیم تا بتوانیم این موارد را در Star Wars Battlefront 2 به خوبی پیاده سازی کنیم. بزودی اخبار بیشتری را منتشر خواهیم کرد.

بازی Star Wars Battlefront 2 در تاریخ ۲۶ آبان (۱۷ نوامبر) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. در آخر نظر شما کاربران زومجی در مورد این بازی چیست؟ 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده