نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

تصاویر جدیدی از سریال The Punisher منتشر شد

تصاویر جدیدی از فیلمبرداری سریال پانیشر (The Punisher) منتشر شده است که در آن فرانک کسل را با لباس کامل و معروف خود مشاهده می‌کنیم.

از مهر سال گذشته، فیلمبرداری و تولید سریال The Punisher در شهر نیویورک آمریکا آغاز شده است. فیلمبرداری این سریال همچنان در این شهر ادامه دارد و به نظر می‌رسد به پایان آن نزدیک شده است. انتظار می‌رود فصل اول این سریال اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی از شبکه استریم نت فلیکس منتشر شود. حال تصاویر جدیدی از محل فیلمبرداری سریال The Punisher فاش شده که فرانک کسل/پانیشر در لباس کامل و معروف خود که روی آن جمجمه قرار دارد، قابل مشاهده است. با توجه به گفته شاهدان عینی این صحنه، یکی از صحنه‌های کلیدی و مهم فیلمبرداری سریال بوده و پانیشر در یک مبارزه خونین‌بار حضور داشته است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

The Punisher New Images

The Punisher New Images

The Punisher New Images

پیش از این نیز در اواخر فصل دوم سریال Daredevil (دردویل)، پانیشر این لباس را مدت کوتاهی بر تن داشت. اما در این تصاویر این لباس ظاهر بهتری دارد و احتمالا زمان بیشتری نیز آن را بر تن خواهد داشت. جان برنتال در نقش فرانک کسل/ پانیشر، دنیل وبر در نقش لوئیس والکوت، جیسون آر. مور در نقش کرتیس هویل، پال شولز در نقش راولینز، جیمی ری نیومن در نقش سارا لیبرمن، مایکل ناتانسون در نقش سام استاین و  دبورا آن ول در نقش کارن پیج، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فصل اول سریال The Punisher تایید شده است

فصل اول سریال The Punisher در ۱۳ قسمت تولید و منتشر خواهد شد. سریال The Defenders (دیفندرز)، دیگر سریال مشترک مارول و نت‌فلیکس است که امسال منتشر خواهد شد. این سریال قرار است در تاریخ ۱۸ آگوست ۲۰۱۷ (۲۷ مرداد ۱۳۹۶) منتشر شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده