// جمعه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

معرفی بازی موبایل Blades of Brim

بازی اندروید و آیفون Blades of Brim، جدیدترین محصول سازنده Subway Surfers، بازیکنان را به نبردی با دشمنان خبیث برای نجات جهان می‌برد.

بدون شک یکی از بهترین و اعتیادآورترین بازی‌هایی که در پلتفرم‌های موبایل تجربه‌ کرده‌ام بازی اندروید و آیفون Subway Surfers است. پسر اسکیت سواری که در کنار فرار از دست بازرس و سگش، از روی قطارها می‌پرید و سکه‌های خوش صدا را جمع‌آوری می‌کرد. بازی هرچند کنترل ساده‌ای داشت اما عکس‌العمل و گرفتن آیتم‌های مختلف نقشی اساسی را در زیبا شدن آن ایفا می‌کردند. اکنون استودیوی SYBO Games، یکی از توسعه‌‌دهندگان بازی Subway Surfers یک بازی جدید را با گیم‌پلی مشابه با این بازی زیبا منتشر کرده‌ است. بازی Blades of Brim در کنار اینکه تمام نکات مثبت Subway Surfers را دارد از طرفی هم با آیتم‌ها و شخصیت‌های جذابش ویژگی‌های منحصر به فردی را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد.

بازی موبایل Blades of Brim

شما قادر به احضار حیوانات برای کمک در روند بازی هستید

بازی Blades of Brim روایتی از قهرمانانی جوان است که می‌خواهند جهان را از دست ارتش اشغالگر گونزها (Goons) نجات دهند. شما باید با قهرمانانی شجاع قدم در نبردی حماسی با گونزها بگذارید تا یک به یک آنها را از سر راه برداشته و در کنار جمع‌آوری آیتم‌ها و صندوق‌ها، جهان را در نهایت نجات دهید. البته زیاد به این کلمه‌ «نجات» دل نبندید زیرا بازی Blades of Brim در حقیقت یک بازی بی‌پایان است. از همان بدو ورود به بازی طراحی محیط چشم‌های شما را نوازش می‌کند. بازی طراحی زیبا، رنگارنگ و صد البته پرجزئیاتی دارد که هرچه پیش می‌روید بیشتر به تنوع و خلاقیت توسعه‌دهندگان پی می‌برید. Blades of Brim محصولی با کیفیت، رایگان و پر از ویژگی‌های مختلف است. با ورود به سرزمین‌های ناشناخته به ناگاه شاهد تغییر دنیای سر سبز بازی با سرزمینی یخ زده یا غرق در تاریکی هستیم. این تغییر ناگهانی برخلاف بازی Subway Surfers است که همواره با روندی یکنواخت روبرو بودیم. از سوی دیگر در کنار حرکت در سه مسیر باید دشمنان را از سر راه بردارید. این سختی بازی را نسبت به بازی قبل دوچندان می‌کند.

ویژگی استفاده از شمشیر،‌ تبر یا چوب جادویی تنوع آیتم‌های بازی را نیز افزایش داده است. هر آیتم در رده‌های مختلف از معمول تا کمیاب رده بندی شده‌اند که گرفتن آیتم‌هایی از طبقه کمیاب باعث می‌شود تا امتیاز و سکه‌های بیشتری را در طول مرحله به دست بیاورید. از سوی دیگر مرحله نیز خود به قسمت‌های مختلفی تقسیم شده است که با منفجر کردن کریستال دشمنان قادر به ورود به ماموریتی با درجه سختی بیشتر هستید. گونزهای پرنده، زره پوش، سپر به دست یا آماده‌ی مرگ بخشی از دشمنان بازی هستند که در ابتدا با آنها روبرو خواهید شد. ویژگی پلتفرمر بازی نیز پیشرفت قابل توجهی داشته و در کنار پرش از روی سکوها می‌توانید حتی از روی دیوار‌ها دویده و به نقاط بالاتر مسیر راه پیدا کنید.

بازی موبایل Blades of Brim

شخصیت‌ها نیز تنوع و زیبایی منحصر به فردی دارند که با خریدهای درون برنامه یا تجربه متوالی بازی آزاد می‌شوند. اگر از صداگذاری و موسیقی خوب بازی عبور کنیم و بخواهیم به صورت خلاصه اشاره‌ای به ویژگی‌های بازی بی‌اندازیم، قابلیت‌های افزایش سطح به کمک تمام کردن اهداف تعیین شده، نبرد با دشمنان مختلف، انواع و اقسام اسلحه و زره‌ها با قابلیت ارتقاء، لیدربورد و رقابت با سایر بازیکنان و در نهایت قابلیت به دست آوردن موجوداتی مانند اژدها، گرگ و اسب از جمله ویژگی‌هایی هستند که بازی Blades of Brim را به اثری سرگرم‌کننده و طولانی‌مدت برای تجربه تبدیل می‌کند. اگر علاقمند به بازی‌های سه لاینه و سرعتی هستید، حتما Blades of Brim را در لیست دانلود خود قرار دهید. این بازی پتانسیل زیادی را برای تبدیل شدن به یکی از بازی‌های ثابت گوشی‌ همراه‌ شما دارد.

دانلود بازی Blades of Brim


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده