نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

تاریخ انتشار بازی Warriors All-Stars در غرب مشخص شد

امروز تاریخ انتشار بازی Warriors All-Stars در غرب مشخص شد.

بازی Warriors All-Stars، جدیدترین بازی کمپانی کوئی تکمو (Koei Tecmo) و امگا فورس (Omega Force) در سبک و سیاق مجموعه Dynasty Warriors است و شخصیت‌های مجموعه‌های محبوب این ناشر را دور هم جمع کرده است. امروز در جدیدترین اخبار بازی، مشخص شد که قرار است این بازی در ماه آگوست در غرب منتشر شود.

بازی Warriors All-Stars بسیاری از شخصیت‌های محبوب بازی‌های کوئی تکمو مانند ریو هایابوسا (بازی Ninja Gaiden)، کاسومی و ماریا روز (بازی Dead or Alive)، ویلیام آدامز (بازی Nioh)، یوکیموری سانادا (بازی Samurai Warriors)، سوفی نویمولر (بازی Atelier Sophie: The Alchemist of the Mysterious Book) و ژائو یون (بازی Dynasty Warriors) را دور هم جمع می‌کند. نسخه ژاپنی بازی که با نام Musou Stars شناخته می‌شود، شامل ۳۰ شخصیت قابل بازی از ۱۳ مجموعه کوئی تکمو است.

در ادامه مروری بر داستان بازی خواهیم داشت که علت جمع شدن قهرمانان محبوب کوئی تکمو را توجیه می‌کند:

بازی Warriors All-Stars در یک سرزمین مرموز شروع می‌شود که یک سر چشمه جادویی که منبع نیروی آن است، پس از مرگ پادشاه، خشک می‌شود و آن را در آستانه نابودی قرار می‌دهد. با رجوع به یک افسانه مبنی بر احضار قهرمانان از سرزمین‌های دیگر در زمان‌های وخیم، تاماکی، شاهزاده جوان، یک مراسم جادویی برگزار می‌کند که با از دست دادن کنترل قدرتش، به طرز فاجعه‌باری اشتباه شده و قهرمانان را سرتاسر سرزمین پراکنده می‌کند. تاماکی که قصد دارد صلح را به جهان بازگرداند، بایستی بهترین و قدرتمندترین این قهرمانان را در اختیار بگیرد تا بتواند سرچشمه را احیا کرده و ناجی سرزمین را فرمانروای جدید کند.

بازی Warriors All-Stars در تاریخ ۲۹ آگوست (سه شنبه، ۷ شهریور ۱۳۹۶) برای رایانه‌های شخصی (از طریق استیمپلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده