نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

دولف لاندگرن به جمع بازیگران فیلم Aquaman پیوست

کمپانی برادران وارنر از اضافه شدن دولف لاندگرن به جمع بازیگران فیلم آکوامن (Aquaman) خبر داد.

طبق خبرهایی که اخیرا منتشر شده، دولف لاندگرن، بازیگر فیلم Expendables (بی‌مصرف‌ها)، به جمع بازیگران فیلم Aquaman اضافه شده است. این بازیگر سوئدی قرار است نقش شاه نرئوس را در فیلم Aquaman بازی کند. این شخصیت، از جدیدترین شخصیت‌های دنیای دی‌سی است که اولین بار در کتاب کامیک Aquaman که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد، حضور داشت و معرفی شد.نرئوس از قلمرو Xebel است و در حال حاضر از آتلانتیس تبعید شده است. او اعتقاد دارد که مرا، عروس آکوامن، باید در کنار او باشد و آرزوی وی کشتن پادشاه آتلانتیس است.

لاندگرن بیشتر برای بازی در سه قسمت فیلم Expendables و بازی در نقش ایوان دراگو در فیلم راکی ۴ (Rocky IV)، شناخته شده است. او همچنان در مجموعه فیلم‌های سرباز جهانی (Universal Soldier) نیز به ایفای نقش پرداخته بود. علاوه بر این، لاندگرن اولین بازیگری بود که نقش فرانک کسل/پانیشر را در فیلم Punisher محصول سال ۱۹۸۹، بر عهده داشت. جیسون موموآ، در نقش آرتور کوری / آکوامن، امبر هرد در نقش ملکه مرا، پاتریک ویلسون در نقش اورم ماریوس/ اوشن مستر، نیکول کیدمن در نقش آتلانا (مادر آکوامن)، یحیی عبدل متین دوم در نقش بلک مانتا، تمورا موریسون در نقش توماس کوری (پدر آکوامن) و ویلم دفو در نقش نیودیس ولکو، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Aquaman تایید شده است.

Aquaman King Nereus

جیمز وان که بیشتر برای کارگردانی فیلم‌ خشن ۷ (Furious 7) و فیلم‌های ترسناکی چون اره (Saw)، توطئه‌آمیز (Insidious)، توطئه‌آمیز: فصل ۲ (Insidious: Chapter 2)، احضار (The Conjuring) و احضار ۲ (The Conjuring 2) شناخته شده است، کارگردانی فیلم Aquaman را بر عهده دارد. فیلمبرداری این فیلم قرار است از ماه آینده در استرالیا آغاز شود. همچنین موموآ و هرد در فیلم Justice League (لیگ عدالت) به کارگردانی زک اسنایدر، نیز حضور دارند که این فیلم در ماه آبان امسال به روی پرده خواهد رفت.

فیلم Aquaman قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود. این فیلم پیش از این قرار بود در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده