// یکشنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

مقایسه گرافیکی بازی Bulletstorm: Full Clip Edition

اخیرا سایت گیم‌اسپات به کمک کمپانی دل (Dell) گرافیک بازی Bulletstorm: Full Clip Edition را در پلتفرم‌های مختلف مقایسه کرده است.

چندی پیش بود که بازی Bulletstorm: Full Clip Edition برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شد و توانست متای ۷۷ را به خود اختصاص دهد. Full Clip Edition در واقع نسخه ریسمتر شده بازی Bulletstorm ساخته سال ۲۰۱۱ است. 

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، گیم‌اسپات به اسپانسری کمپانی دل گرافیک نسخه قدیمی این بازی و نسخه Full Clip Edition را مقایسه کرده است. نسخه اصلی بر روی پلتفرم ایکس‌باکس 360 اجرا شده و نسخه ریمستر شده، بر روی لپتاپ Dell Inspiron 15 7000 با آخرین تنظیمات گرافیکی انجام شده است. گفتنی است که گرافیک این لپتاپ GTX 1050 TI است. 

در این ویدیو شاهد این هستیم که نورپردازی‌ها نسبت به نسخه اصلی بازی در سال ۲۰۱۱ تغییر به سزایی کرده است ولی با این حال موردی که شدیدا نظر شما را جلب می‌کند، فریم ریت بازی است. اگر به نسخه ایکس‌باکس 360 نگاه کنید، شاهد افت فریم‌هایی در میان پرده‌های بازی هستید ولی نسخه ریمستر شده به صورت کاملا روان اجرا شده و افت فریم خاصی را مشاهده نمی‌کنید. در ادامه می‌توانید این مقایسه‌ی گرافیکی را تماشا کنید:

همچنین اگر در مورد ویژگی‌های این نسخه اطلاعات کافی ندارید، می‌توانید مصاحبه‌ی تیم سازنده با سایت دوال‌شاکرز در مورد ویژگی‌های بازی Bulletstorm: Full Clip Edition را مطالعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده