نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۹

تاریخ عرضه بازی Star Wars Battlefront II اعلام شد

استودیو دایس پس از انتشار اولین تریلر بازی Star Wars Battlefront II، تاریخ عرضه آن را نیز اعلام کرد.

دقایقی پیش استودیو دایس اولین تریلر رسمی و کامل از بازی Star Wars Battlefront II را منتشر کرد که می‌توانید آن را در زومجی تماشا کنید. حال سازندگان این بازی تاریخ عرضه آن را نیز اعلام کرده‌اند که بر این اساس بازی Star Wars Battlefront II در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

بازی Star Wars Battlefront II برخلاف نسخه اول این سری، دارای بخش داستانی خواهد بود که داستانی پس از اتفاقات فیلم Return of the Jedi را روایت خواهد کرد. تمرکز اصلی بخش داستانی بازی روی ایدن ورسیو، فرمانده امپریال، خواهد بود که قصد دارد اتحاد ربل (Rebellion) را از بین ببرد. البته سازندگان اعلام کرده‌اند که در بخش داستانی شاهد موارد دیگری نیز خواهیم بود و حتی در مراحلی می‌توانید در نقش شخصیت‌هایی چون لوک اسکای‌واکر و کایلو رن نیز بازی کنید.

پیش‌تر هم اعلام شده که بازی Star Wars Battlefront II فقط محدود به سه‌گانه اصلی مجموعه جنگ ستارگان نخواهد بود و بازه‌های دیگری را نیز شامل می‌شود. همچنین علاوه بر اعلام تاریخ عرضه بازی، مشخص شد که در بخش چندنفره این اثر شاهد حضور کلاس تروپر خواهیم بود و همچنین یک سیستم ارتقا و شخصی‌سازی نیز در این بخش وجود خواهد داشت. همچنین تروپر‌ها بر اساس مکانی که در آن در حال مبارزه هستید، متفاوت خواهند بود.


منبع GameSpot GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده