نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

احتمال ساخت فیلم های اصلی بیشتری از مجموعه جنگ ستارگان وجود دارد

کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم، گفت که ممکن است پس از انتشار فیلم Star Wars: Episode IX، مجموعه اصلی جنگ ستارگان باز هم ادامه داشته باشد.

روز گذشته، لوکاس فیلم سرانجام اولین تریلر فیلم مورد انتظار جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) را منتشر کرد. این کمپانی همچنین اولین پوستر رسمی این فیلم را نیز منتشر کرده است. حال طرفداران در حال صحبت در مورد آینده مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) و داستان خانواده اسکای‌واکر هستند. در مصاحبه با وب‌سایت فندنگو، کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم، گفت:

من قطعا در حال حاضر نمی‌توانم اتفاقاتی را که پس از فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۹ (Star Wars: Episode IX) رخ می‌دهد، پیش بینی کنم. اما نمی‌توان گفت که مجموعه اصلی ادامه نخواهد داشت، چرا که اگر در آینده داستانی برای ادامه مجموعه اصلی و یک فیلم فرضی وجود داشته باشد، احتمالا مجموعه اصلی ادامه خواهد شد.

بدیهی است که با توجه به ساخت فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) و فیلم Han Solo (هان سولو)، مجموعه جنگ ستارگان با ساخت فیلم‌های فرعی و مستقل ادامه خواهد داشت، اما سرنوشت فیلم‌های اپیزودی این مجموعه که با دو سه گانه آناکین و لوک اسکای واکر دنباله کرده‌ایم و در حال حاضر سه گانه ری در حال روایت است، مشخص نشده است. با این وجود احتمال ساخت فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۱۰ (Star Wars: Episode X) وجود دارد. کندی در ادامه گفت:

اگر داستان تضمین شود ما کاملا آماده هستیم که فیلم آن را بسازیم. اما این واقعیت است که قسمت نهم حتی یک نام رسمی در حال حاضر ندارد و اکنون چیزی از آینده نمی‌دانیم.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. دیزی ریدلی، مارک همیل، بنیسیو دل تورو، کری فیشر، آدام درایور، جان بویگا،اسکار آیزاک، دومهنل گیلسون، گوئندولین کریستی، لوپیتا نیونگو، آنتونی دنیلز، لورا درن واندی سرکیس از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین فیلم Star Wars: Episode IX  قرار است در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ (۳ خرداد ۱۳۹۸) به روی پرده برود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده