// یکشنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

بازی Captain Kaon برای پی سی منتشر شد

بازی Captain Kaon اکنون برای رایانه‌های شخصی عرضه شده است.

با توجه به اخبار بازی، انگیج پیکسل (‌Engage Pixel) امروز بازی Captain Kaon را به واسطه‌ی استیم برای رایانه‌های شخصی منتشر کرد. این بازی در سبک Twin Stick شوتر است که در آن فقط با دو انگشت می‌توان بازی را کنترل کرد. در کنار اعلام خبر عرضه بازی، توسعه‌دهندگان همچنین تریلر جدیدی شامل تصاویری از گیم‌پلی بازی Captain Kaon را منتشر کرده‌اند.

با افزایش شدید جمعیت زمین انسان‌ها خانه‌ قابل سکونت جدیدی را در اطراف ستاره قلب‌الاسد،‌ درخشان‌ترین ستاره صورت فلکی شیر پیدا می‌کنند. اما این بهشت طولی نمی‌انجامد که مورد شدیدترین حملات بیگانه‌های عجیبی قرار می‌گیرد. این تجاوز آشکار به گستره‌ی انسان‌ها و مستعمرات آنها بدون شک نمی‌تواند بی‌مناقشه باشد. در واکنش زمین قدرتمند‌ترین کشتی‌های فضایی میان ستاره‌ای خود را برای محافظت از مستعمره نشینان و دفاع از منابع زمین اعزام می‌کند. پشت سر اما تنها کشتی فضای قدیمی و تاریخ گذشته‌ی آرگاس برای محافظت از تنها خانه ما باقی می‌ماند.

در این میان معدن‌کاران Ceres نیز ضد حکومت شورش کرده و در اقدامی از تامین مایحتاج مورد نیاز کشتی‌های جنگی زمین در قلب‌الاسد سر باز می‌زنند. در این بازی ما با کاپیتان تالیا کئون التاراس، فرمانده‌ سرکش و تنها خلبان کشتی هوایی موجود در آرگاس همراه می‌شویم تا سوار بر کشتی فضایی برای مقابله و نبرد با شورش کارگران وارد تونل‌های پرپیچ و خم Ceres شویم. بدون تامین سوخت مورد نیاز کشتی‌های حاضر در قلب‌الاسد، آنها دیگر قادر به مبارزه نبوده و در نتیجه زمین آسیب‌پذیر می‌شود.

|

گیم‌پلی مبتنی بر گرانش در جهانی علمی‌تخیلی و کلاسیک، نبرد با دشمنان با قابلیت هدفگیری ۳۶۰ درجه، کشف جهان پیکسلی با استایل مشابه بازی‌های آمیگا و مدیریت منابع و انتخاب با دقت ماموریت‌ها در حالت کمپین از جمله ویژگی‌های بازی محسوب می‌شوند. توسعه‌دهندگان در حقیقت قصد دارند تا این سبک فرعی Shoot 'em up فراموش شده را باری دیگر زنده کنند.

بازی اکنون برروی رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. نسخه ایکس‌باکس وان بازی نیز بزودی منتشر خواهد شد. در صورت علاقه می‌توانید Captain Kaon را با قیمت ۶.۹۹ دلار از استیم خریداری کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده