نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸

معرفی بازی موبایل Metal Squad

اگر دل‌تان برای یک بازی اکشن دوبعدی به سبک و سیاق Metal Slug تنگ شده، با معرفی بازی موبایل Metal Squad همراه باشید.

Metal Slug یکی از موفق‌ترین بازی‌های شوتر دو بعدی است که گیمر‌های قدیمی خاطرات زیادی با آن دارند. محبوبیت این بازی باعث شده تا به امروز آثار زیادی در سبک و سیاق آن ساخته شوند و Metal Squad، ساخته استودیو Sora Game هم یکی از همین دست بازی‌ها است که برای اندروید منتشر شده است.

در بازی Metal Squad شما در نقش سربازی قرار می‌گیرید که باید در طول مراحل دشمنان و باس‌ها را شکست داده و به آخر مرحله برسید. بازی از حیث محیطی تنوع خوبی دارد و مناطق بیابانی و جنگلی را در آن شاهد هستیم که انصافا هم با جزییات خوبی طراحی شده‌اند. این تنوع در مورد دشمن‌ها هم صدق می‌کند و انواع و اقسام دشمن‌ها را در طول مراحل شاهد هستیم که قصد جان شما را دارند.

بازی اندروید Metal Squad

برای از بین بردن این دشمنان شخصیت اصلی بازی می‌تواند از سلاح و نارنجک استفاده کند. با کشتن دشمنان و پیش‌روی در مراحل بازی، سلاح‌هایی را مشاهده خواهید کرد که می‌توانید آن را برداشته و استفاده کنید. البته این اسلحه‌ها گلوله محدودی دارند و پس از تمام شدن، باید دوباره سراغ اسلحه مسلسل بروید که همراه همیشگی شما در بازی است.

در بازی‌های شبیه به Metal Slug، باس‌ها نقش مهمی در بازی ایفا می‌کنند و این مساله در Metal Squad نیز به خوبی در نظر گرفته شده است و شاهد باس فایت‌های چالش‌برانگیز و هیجان‌انگیزی هستیم. همچنین در صورتی که حس کردید مرحله برای‌تان بیش از حد دشوار است، می‌توانید یکی از هم‌تیمی‌هایتان را احضار کنید تا در کنار شما بجنگد. همچنین شما می‌توانید کاراکتر‌های جدیدی را نیز باز کرده و با آن‌ها بازی را تجربه کنید یا سلاح خودتان را برای عملکرد بهتر ارتقا دهید.

بازی Metal Squad

بازی Metal Squad یک بازی اندروید رایگان است و خوشبختانه بدون نیاز به خرید‌های درون برنامه‌ای هم می‌توان آن را تا انتها بازی کرد و لذت برد. پس اگر دوست دارید یک بازی اکشن دو بعدی جمع و جور و هیجان‌انگیز را در گوشی اندرویدی‌تان تجربه کنید، دانلود بازی Metal Squad پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی Metal Squad


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده