نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

نینتندو سوییچ در یک ماه ۲.۴ میلیون دستگاه فروش داشته است

موسسه سوپردیتا اعلام کرده که نینتندو سوییچ در یک ماه ۲.۴ میلیون دستگاه فروش داشته است.

دیروز نینتندو رسما اعلام کرد که کنسول نینتندو سوییچ در ماه مارس ۹۰۶ هزار دستگاه در آمریکا فروش داشته است. حال موسسه مستقل سوپردیتا که همواره آمار‌های معتبری از میزان فروش بازی‌ها و کنسول‌ها ارائه می‌دهد، اعلام کرده که کنسول نینتندو سوییچ طی یک ماه ۲.۴ میلیون دستگاه در سراسر جهان فروش داشته است.

البته باید توجه داشت با این که سوپردیتا موسسه معتبری است، ولی هنوز هم نمی‌توان گفت که آمار ارائه شده توسط آن‌ها صد در صد درست است. نینتندو پیش از این اعلام کرده بود که انتظار دارد در ماه مارس دو میلیون دستگاه نینتندو سوییچ عرضه کند که اگر آمار ارائه شده توسط سوپردیتا درست باشد، فروش کنسول جدید نینتندو از انتظار اولیه کمپانی بیش‌تر بوده است.

سوپردیتا همچنین پیش از این پیش‌بینی کرده بود که سوییچ تا پایان ۲۰۱۷ پنج میلیون دستگاه فروش خواهد داشت. با این حال این موسسه امروز پیش‌بینی خود را تغییر داده و گفته که این کنسول می‌تواند تا پایان سال جاری میلادی ۷.۲ میلیون دستگاه فروش داشته باشد. سوپردیتا در این مورد گفت:

نینتندو با کنسول جدیدش فراتر از حد انتظار ظاهر شده است و قطعا این موضوع باعث خواهد شد تا سرمایه‌گذاران بیش از پیش به این کمپانی اعتماد کنند. از طرفی دیگر طی ماه‌های آینده بازی‌های خوبی برای سوییچ عرضه خواهند شد و انتظار داریم آثاری مثل Splatoon 2 یا Mario Kart 8 Deluxe فروش بسیار خوبی داشته باشند.

نظر شما در مورد صحبت‌های سوپردیتا چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده