// شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

بازی MotoGP 17 به صورت رسمی معرفی شد

استودیو مایل‌استون به صورت رسمی بازی MotoGP 17 را معرفی کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو مایل‌استون، سازنده و ناشر بازی MotoGP 17، رسما این بازی را معرفی و با انتشار یک ویدیو، تاریخ عرضه آن را نیز اعلام کرد. بازی MotoGP 17 در تاریخ ۲۰ تیر (۱۱ جولای) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

بر اساس گفته تیم سازنده‌ در این نسخه تمامی تیم‌ها و موتورسواران فصل ۲۰۱۷ MotoGP به همراه پیست‌های مسابقه‌ای این فصل به صورت کامل حضور خواهند داشت. از طرفی اعلام شده که فروش این بازی در انحصار فروشگاه گیم‌استاپ آمریکا و تمامی خرده فروشی‌های کانادا و آمریکای لاتین خواهد بود. البته در کنار خرید فیزیکی، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های پلتفرم خود، بازی را به صورت دیجیتالی نیز خریداری کنند.

بازی MotoGP 17 میزبان حالت جدید آنلاین خواهد بود که متاسفانه تیم سازنده اطلاعاتی را از این بخش منتشر نکرده است و این بازی با نرخ فریم ۶۰ اجرا خواهد شد. متیو پزوتی، طراح ارشد استودیو مایل‌استون، در ارتباط با معرفی بازی می‌گوید:

ما بر روی بازی MotoGP 17 بسیار کار کردیم تا بتوانیم بازی متفاوت‌تری را ارائه بدهیم. این نسخه فقط یک بروزرسانی فصلی نیست و تغییرات نوآورانه‌ای را اعمال کرده‌ایم. تغییراتی که هواداران همیشه آن‌ها را در خواست می‌کردند. در بازی MotoGP 17 یک حالت آنلاین رقابتی و مهیج را برای شما تدارک دیده‌ایم که در کنار بخش انقلابی Career Mode می‌تواند شما را سرگرم نگه دارد. نمی‌توانم اطلاعات زیادی از این بخش‌ها منتشر کنم ولی می‌توانم به شما تضمین بدهم که در چند ماه آینده موارد عالی را مشاهده خواهید کرد.

در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط به معرفی بازی MotoGP 17 را در زومجی مشاهده کنید.  

 | |


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده