نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۳

پوستر جدید فیلم Star Wars: The Last Jedi منتشر شد

لوکاس فیلم پوستر جدیدی از فیلم مورد انتظار جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) را منتشر کرده است.

لوکاس فیلم در حاشیه پنل فیلم Star Wars: The Last Jedi در مراسم و جشن جنگ ستارگان (Star Wars) امسال، اولین تریلر این فیلم را رسما منتشر کرد. حال لوکاس فیلم پوستر جدیدی از فیلم Star Wars: The Last Jedi نیز منتشر کرده است. تمرکز این پوستر روی سه شخصیت لوک اسکای واکر، ری و کایلو رن است. در قسمت بالای این پوستر شاهد نیم رخ لوک و کایلو رن هستیم که فضای اطراف آن با آسمان خونی پوشش داده شده است. در قسمت پایین پوستر، ری را مشاهده می‌کنیم که شمشیر نوری خود را به سمت آسمان گرفته و علاوه بر نوری که اطراف ری را احاطه کرده، پوستر را به دو قسمت تبدیل کرده است که در قسمت راست پوستر صورت کایلو رن و در قسمت چپ پوستر صورت لوک دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این پوستر بسیار زیبا را مشاهده کنید:

Star Wars: The Last Jedi  Poster

در پنل فیلم Star Wars: The Last Jedi شاهد حضور بازیگران این فیلم از جمله دیزی ریدلی، مارک همیل و جان بویگا به همراه کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم و رایان جانسون، کارگردان فیلم Star Wars: The Last Jedi، بودیم. در طول این پنل تصاویر و اطلاعات جدیدی از این فیلم به اشتراک گذاشته شد. در پایان این پنل سرانجام اولین تریلر فیلم Star Wars: The Last Jedi منتشر شد که در آن ری را در حال آموزش توسط لوک اسکای‌واکر مشاهده می‌کنیم. همچنین در طول این تریلر شاهد بخش‌هایی از نبردهای این فیلم به همراه بازگشت دیگر شخصیت‌های فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) از جمله کایلو رن، فین و پو دامرون نیز هستیم.

دیزی ریدلی، مارک همیل، بنیسیو دل تورو، کری فیشر، آدام درایور، جان بویگا،اسکار آیزاک، دومهنل گیلسون، گوئندولین کریستی، لوپیتا نیونگو، آنتونی دنیلز، لورا درن واندی سرکیس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: The Last Jedi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده