// شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر جدید بازی Injustice 2 محوریت شخصیت Scarecrow

ندررلم در جدیدترین تریلر بازی Injustice 2 به نمایش حرکات شخصیت Scarecrow می‌پردازد.

ندررلم (NetherRealm)‌ در ادامه‌ی مجموعه تریلرهای معرفی شخصیت‌های بازی Injustice 2 این بار به سراغ شخصیت Scarecrow رفته است. مترسک که به عنوان یکی از دشمنان بتمن شناخته می‌شود با پخش ماده‌ای شیمیایی می‌تواند باعث توهم و ترس شدید دشمنانش شود. این شرور بزرگ همچنین با کمک ترس از ناشناخته‌ها اقدام به تحمیل وحشت به قربانیانش می‌کند.

Scarecrow نخستین بار در نقشی کوتاه وارد Injustice شد اما این بار در Injustice 2 این شخصیت قابل بازی خواهد بود. شما می‌توانید تریلر جذاب حرکات مترسک را از پایین تماشا و دانلود کنید:

| |

از دیگر اخبار بازی Injustice 2، از هفته‌ی گذشته کمپانی ندررلم اقدام به انتشار تریلرهایی پیرامون شخصیت‌های مختلف بازی Injustice 2 کرده است. از جمله‌ی این تریلر ها می‌توان به معرفی Captain Cold،‌ فلش و همچنین تریلری برای معرفی دو شخصیت Bane و گوریلا گراد اشاره کرد که می‌توانید ویدیوی معرفی آنها را در سایت زومجی تماشا کنید.

بازی Injustice 2 در تاریخ ۱۶ می (۲۶ اردیبهشت) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. شما می‌توانید تمامی شخصیت‌ هایی را که برای بازی Injustice 2 معرفی شده‌ اند در سایت زومجی مشاهده کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده