// جمعه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵

بازی اندروید و آیفون Blocky Castle منتشر شد.

ایزتام گیمز با انتشار تریلر هنگام عرضه بازی موبایل Blocky Castle از انتشار این بازی برای اندروید و آیفون خبر داد.

بازی اندروید و آیفون Blocky Castle ساخته‌ی ایزتام گیمز (isTom Games)، توسعه‌دهنده بازی‌های مانند Nyan Cat: Jump امروز برای پلتفرم‌های اندروید و آیفون منتشر می‌شود.

در بازی Blocky Castle، بازیکنان باید در نقش حیوانات مختلف سعی کنند تا با عبور از خطراتی که در کمین‌شان است به بالاتر نقطه‌ی برج برسند. کفش‌های متحرک، شعله‌های آتش و بسیاری دیگر از خطرات پیش رو کار بازیکنان را برای رسیدن به هدف سخت می‌کند. از دیگر ویژگی‌های بازی می‌توان به ده‌ها شخصیت خنده‌دار، کنترل قابل درک و ساده، گیم‌پلی روان اما اعتیاد آور، پشتیبانی کامل از نمایشگر رتینا، پشتیبانی ابری و پشتیبانی از گیم‌ سنتر و حساب کاربری گوگل پلی اشاره کرد.

هدف ایزتام گیمز از توسعه‌ این بازی تنها مرگ چندین باره‌ی شخصیت‌ها نبوده و در حقیقت هدف توسعه‌دهنده ارائه یک بازی سرگرم‌کننده و خنده‌دار برای بازی بوده است. اینکه با دسته‌ای از حیوانات سعی کنید تا با جاخالی دادن از خطرات به بالاترین نقطه‌ی برج برسید در جای خود خنده‌دار است. ظاهر شخصیت‌ها نیز در کنار رنگارنگ بودن شباهت بسیاری به بازی‌هایی نظیر Crossy Road دارند.

 Blocky Castle اکنون به صورت رایگان از طریق فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور قابل دانلود است. این استودیو همچنین تریلر هنگام عرضه‌ی بازی را منتشر کرده است که از پایین می‌توانید تماشا و دانلود کنید:

| |

دانلود بازی Blocky Castle


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده