نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

نینتندو سوییچ پرفروش ترین کنسول ماه مارس در آمریکا شد

بنا به گزارش گروه NPD، نینتندو سوییچ پرفروش‌ترین کنسول ماه مارس در آمریکا بوده است. 

در حالی که طی ماه‌های گذشته رقابت اصلی برای تصاحب جایگاه پرفروش‌ترین کنسول ماه در آمریکا بین ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 بود، در ماه مارس کنسول نینتندو سوییچ موفق شده هر دو این محصولات را پشت سر گذاشته و به پرفروش‌ترین کنسول ماه در آمریکا تبدیل شود. این خبر را موسسه آماری NPD اعلام کرد که هر ماه پرفروش‌ترین کنسول ماه را معرفی می‌کند. 

کنسول نینتندو سوییچ در تاریخ ۳ مارس (۱۳ اسفند) عرضه شد و پس از مدتی اعلام شد که این کنسول سریع‌ترین فروش را در بین کنسول‌های نینتندو تا به امروز تجربه می‌کند. 

به‌علاوه سایت گیم روولوشن اعلام کرده که طی ماه مارس، پلی‌استیشن 4 فروش بیش‌تری در مقایسه با ایکس‌باکس وان در آمریکا داشته است. همچنین مایکروسافت هم بیانیه‌ای در مورد عملکرد خودش منتشر و اعلام کرده که شرکت شرایط خیلی خوبی را در سه ماهه منتهی به پایان ماه مارس پشت سر گذاشته است. این شرکت اعلام کرده که در این بازه کاربران ایکس‌باکس لایو ۱.۱ میلیارد ساعت مشغول تجربه بازی‌های چندنفره بودند که رشدی ۱۴ درصدی را در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال گذشته نشان می‌دهد. متن بیانیه این شرکت به شرح زیر است:

ما قصد داریم طی ماه‌های پیش رو اطلاعات بیش‌تری را از برنامه‌هایمان برای ایکس‌باکس وان با شما به اشتراک بگذاریم. همچنین اطلاعات بیش‌تری از پروژه اسکورپیو نیز به مرور زمان ارائه خواهد شد و اخبار خوبی از بازی‌های بزرگی داریم که قرار است عرضه شوند. خوشبختانه کاربران تا به امروز واکنش خیلی مثبتی به پروژه اسکورپیو داشته‌اند و قطعا طی ماه‌های آینده نیز اطلاعات بیش‌تری از این کنسول ارائه خواهیم کرد. 

مایکروسافت امروز تایید کرد که در کنفرانس خود در E3 2017، رسما از پروژه اسکورپیو رونمایی خواهد کرد. اخیرا دیجیتال فاندری مشخصات فنی این کنسول را اعلام کرد و احتمالا در E3 هم از اسم نهایی، جزییات ظاهری و همچنین قیمت این کنسول مطلع خواهیم شد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده