// جمعه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

دموی رایگان بازی Prey منتشر خواهد شد

کمپانی بتسدا سافت‌ورکس اعلام کرد که بزودی دموی رایگان بازی Prey در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

در حالی که تنها چند هفته تا عرضه جهانی بازی Prey، جدید‌ترین ساخته استودیو آرکین و کمپانی Bethesda Softworks باقی مانده است، با استناد به جدید‌ترین اخبار بازی در تاریخ ۲۷ آوریل (۷ اردیبهشت) دموی رایگان این بازی تحت عنوان Prey Demo: Opening Hour بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. علی‌رغم اعلام رایانه‌های شخصی به عنوان یکی از پلتفرم‌های مقصد بازی Prey، کمپانی بتسدا سافت‌ورکس صحبتی از ارائه دموی رایگان بازی مذکور روی این پلتفرم به میان نیاورده است.

بازیکنان در بازی Prey در قالب شخصیت مورگان یو، دانشمند ارشد ایستگاه فضایی Talos I قرار می‌گیرند. کمپانی بتسدا سافت‌ورکس پیش از این اعلام کرده بود که امکان تعیین جنسیت مورگان یو وجود داشته و این انتخاب بر روی حوادث بازی تاثیر‌گذار است. همچنین بر‌اساس رابطه بین مورگان یو و برادرش الکس که در واقع رئیس ایستگاه فضایی Talos I است، محیط‌های بازی دچار تغییر و تحول می‌شوند. تریلر دموی رایگان بازی Prey که امکان تجربه یک ساعت اول بازی را فراهم می‌کند، در زیر قابل مشاهده است:

کمپانی بتسدا سافت‌ورکس مدتی است که اقدام به انتشار ویدیو‌های متعددی با محوریت ویژگی‌های مختلف بازی Prey می‌کند. در تازه‌ترین این دست ویدیو‌ها طی ۲ دقیقه و ۵۴ ثانیه با اسلحه‌ها و قابلیت‌های شخصیت مورگان یو آشنا شدیم. بازی Prey که با استفاده از موتور کرای‌انجین ساخته شده است، در تاریخ ۵ می (۱۵ اردیبهشت) روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده