نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۷

ویدیو جدیدی از فیلم Avengers: Infinity War منتشر شد

ویدیو جدیدی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War فاش شده است که مبارزه اسکارلت ویچ با گروه فرقه سیاه را نشان می دهد.

از اوایل ماه بهمن گذشته، فیلمبرداری و تولید انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) رسما در استودیو پاین وود آتلانتا آغاز شد. همچنین فیلمبرداری این فیلم به تازگی در شهر ادینبورگ اسکاتلند نیز آغاز شده است. در طی این ماه، تصاویر و ویدیوهای متعددی از این فیلم منتشر شده که از جمله آن‌ها می‌توان به تصاویری اشاره کرد که حضور شخصیت ویژن با بازی پل بتانی، را در این فیلم تایید می‌کند. مدتی پیش نیز تصاویر دیگری از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War در ادینبورگ فاش شد که حضور گروه فرقه سیاه (Black Order) را در این فیلم تایید کرد.

همچنین پیش از این تصاویری نیز از حضور الیزابت اولسن، بازیگر نقش واندا ماکسیمف/اسکارلت ویچ، در پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War فاش شده بود. حال ویدیویی منتشر شده است که اولسن را در حال مبارزه با یک بدلکار نشان می‌دهد. در این ویدیو به نظر می‌رسد اسکارلت ویچ در حال مبارزه با یک یا چند اعضای گروه فرقه سیاه است که با توجه به تصاویری که پیش از این منتشر شده بود، او در حال نجات دادن ویژن و کمک به وی است. همچنین در ویدیو دوم، ویچ باعث انفجار یک ماشین می‌شود. تاکنون تنها هویت شخصیت کوروس گلایو، رهبر این گروه، در بین بدلکاران تشخیص داده شده است و مشخص نیست دیگر بدلکاران نقش کدام یک از شخصیت‌های این گروه را بر عهده دارند. شما در ادامه می‌توانید این دو ویدیو را تماشا کنید:

| |

ماه گذشته، تری نوتری بدلکار کینگ کونگ در فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره‌ی جمجمه)، اعلام کرد که به جمع بازیگران فیلم Avengers: Infinity War اضافه شده و او قرار است حرکات یکی از شخصیت‌های این فیلم را ضبط کند. نوتری در مصاحبه خود تایید کرد که او قرار است نقش دست راست تانوس را در این فیلم بازی کند. تانوس قرار است شخصیت اصلی فیلم Avengers: Infinity War باشد و چندی پیش مارول ویدیویی از پشت صحنه شروع تولید و فیلمبرداری این فیلم منتشر شد.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن قسمت بدون نام فیلم انتقام جویان (Avengers) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی دو قسمت پایانی فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده