بررسی ویدیویی اچ تی سی یو اولترا

پنج‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
بررسی گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی یو اولترا، جدیدترین محصول بالارده‌ی اچ‌تی‌‌سی که زبان طراحی جدید این کمپانی را به نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی برای تغییر وضعیت نا‌به‌سامان خود در بازار گوشی‌های هوشمند، تصمیم گرفت تا زبان طراحی گوشی‌های هوشمند خود را تغییر دهد و از ترکیب شیشه و فلز در ساخت آن‌ها استفاده کند. اولین محصول این کمپانی تایوانی که از زبان طراحی جدید آن بهره می‌برد، فبلت ۵.۷ اینچی یو اولترا است که اوایل سال جاری میلادی رونمایی شد.

اچ‌تی‌سی برای آنکه بتواند محصول بالارده‌ی خود را پیش از گوشی‌های رقبا وارد بازار کند، آن را به پردازنده‌ی بالارده‌ی سال ۲۰۱۶ کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸۲۱ مجهز کرد. از مشخصات سخت‌افزاری دیگر گوشی اچ‌تی‌سی یو اولترا می‌توان به ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت ارتقا از طریق درگاه میکرو یو‌.‌اس.بی و نمایشگر ۵.۷ اینچی با پنل LCD اشاره کرد.

شما می‌توانید بررسی ویدیویی زومیت از این محصول را در قالب ویدیوی زیر تماشا کنید.

برای اطلاع از قیمت گوشی، مقایسه مشخصات فنی انواع گوشی HTC،‌ گوشی سامسونگ، گوشی شیائومی، گوشی هواوی و آیفون از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. در این بخش علاوه بر قیمت روز از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی، بخشی برای پرسش سوالات کاربران نیز در نظر گرفته شده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات