نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

نقش انگوری رایس در فیلم Spider-Man: Homecoming فاش شد

طبق ویدیو منتشر شده از فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) در ژاپن، نقش انگوری رایس در این فیلم فاش شده است.

ادامه این خبر ممکن است بخش‌هایی از اتفاقات و داستان فیلم Spider-Man: Homecoming را برای شما فاش کند.

پیتر پارکر/مرد عنکبوتی در دنیای کامیک مارول دارای معشوقه‌های مختلفی است که شاهد حضور برخی از آن‌ها در دنیای سینما بوده‌ایم. تمرکز سه گانه مرد عنکبوتی (Spider-Man) سام ریمی روی شخصیت مری جین واتسون با بازی کیرستن بود و تمرکز دو فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز (The Amazing Spider-Man) بر روی گوئن استیسی با بازی اما استونِ بود. اما در فیلم Spider-Man: Homecoming شاهد استفاده از لیز آلن بوده‌ایم. لیز آلن در دنیای کامیک نخستین معشوقه مرد عنکبوتی بوده است. نقش این شخصیت بر عهده لورا هریر است. با این حال، به نظر می‌رسد شاهد حضور یک شخصیت محبوب و قدیمی دیگر نیز در فیلم Spider-Man: Homecoming هستیم.

اخیرا ویدیو کوتاهی از فیلم Spider-Man: Homecoming در کشور ژاپن منتشر شده است. این ویدیو اطلاعات متعددی از این فیلم را فاش کرده است که از جمله آن می‌توان به فاش شدن نقش انگوری رایس در این فیلم اشاره کرد. رایس در این فیلم نقش گوئن استیسی را بر عهده دارد. هرچند این خبر ممکن است چندان طرفداران مرد عنکبوتی را شگفت زده نکند؛ چرا که در اولین تریلر فیلم Spider-Man: Homecoming که سال گذشته منتشر شد، رایس با ظاهر و لباس استیسی در فیلم دیده شد که در حال قدم زدن با لیز آلن در دبیرستان است. به نظر می‌رسد مارول در نظر دارد در دنباله این فیلم از استیسی به عنوان معشوقه پارکر استفاده کند. رایس بیشتر برای بازی در فیلم مردان خوب (The Nice Guys) شناخته شده است.

Spider-Man: Homecoming

هرچند برخی از طرفداران دوست دارند که از گوئن استیسی بیش از یک معشوقه استفاده شود و در ظاهر اسپایدر گوئن نیز در دنیای سینمایی مارول حضور داشته باشد. استون و رایس تنها بازیگرانی نیستند که نقش استیسی را در سینما بر عهده داشته‌اند. در فیلم مرد عنکبوتی ۳ (Spider-Man 3)، برایس دالاس هاوارد ایفاگر نقش استیسی بود. علاوه بر این، اطلاعات بیشتر دیگری نیز از فیلم Spider-Man: Homecoming فاش شده است. در این ویدیو اشاره‌ای به روزنامه دیلی بیوگل می‌شود که پارکر برای این روزنامه در کامیک عکاسی می‌کند. با این حال، بعید است که پارکر در این فیلم در این روزنامه کار کند و احتمالا در دنباله این فیلم این اتفاق رخ خواهد داد. 

با این وجود انتظار می‌رود شاهد حضور کوتاه جیمز جونا جیمسون، سردبیر روزنامه دیلی بیوگل، در فیلم Spider-Man: Homecoming نیز باشیم. همچنین در این ویدیو برای اولین بار شخصیت فلش تامسون با بازی تونی ریولوری، در این فیلم نشان داده شد. تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Homecoming حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اوایل این ماه، مارول دومین تریلر این فیلم را منتشر کرد.

فیلم Spider-Man: Homecoming به کارگردانی یان واتس، قرار است در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده