// پنجشنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

نسخه فیزیکی بازی Rocket League بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است

استودیو سایانیکس اعلام کرد که نسخه فیزیکی بازی Rocket League بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است.

 استودیو سایانیکس (Psyonix) اعلام کرد که نسخه فیزیکی ساخته چندنفره آن‌ها یعنی بازی Rocket League بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است. قابل اشاره است که نسخه فیزیکی این اثر که کمپانی 505Games وظیفه انتشار آن را بر عهده داشته در ماه ژوئیه سال گذشته در دسترس همگان قرار گرفت. در حالی که بازی Rocket League یک سال پیش از آن به صورت دیجیتالی عرضه شده بود. 

در حالی که فروش یک میلیون نسخه‌ای برای هر اثری یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود با این حال نسخه دیجیتالی بازی Rocket League عملکرد به مراتب بهتری را نسبت به نسخه فیزیکی داشته است. طبق اعلام سازندگان این اثر از زمان عرضه خود در فروشگاه‌های استیم، ایکس‌باکس لایو و پلی‌استیشن نت‌ورک تاکنون بیش از ۹.۵ میلیون نسخه فروش داشته است.  استودیو سایانیکس همچنین اعلام کرده که با مقایسه آمار حساب‌های کاربری جدیدی که در دو نسخه فیزیکی و دیجیتالی بازی ایجاد شده‌اند آمار دقیقی از تعداد گیمرانی که به تازگی ساخته آن‌ها را خریداری کرده‌اند دارند.

بازی Rocket League هم‌اکنون برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

در جدیدترین اخبار بازی، بسته‌ الحاقی بازی Rocket League که با الهام از فیلم The Fate of the Furious ساخته شده، توسط استودیو سایانیکس معرفی شد. همچنین سازندگان بازی Rocket League اخیرا توضیحاتی در مورد مشکلات سرور‌های بازی ارائه کرده‌اند. از سویی استودیو سایانیکس اخیرا اعلام کرده که احتمال عرضه بازی Rocket League برای نینتندو سوییچ را بررسی می‌کند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده