نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

جاش برولین ایفاگر نقش کیبل در فیلم Deadpool 2 خواهد بود

کمپانی فاکس قرن بیستم تایید کرد که جاش برولین قرار است ایفاگر نقش کیبل در فیلم ددپول ۲ (Deadpool 2) باشد.

مایکل شنون، دیوید هاربر، ناتان فیلیون، راسل کرو و برد پیت، از جمله بازیگرانی بودند که نام آن‌ها در گزینه‌‌های مدنظر کمپانی فاکس قرن بیستم برای بازی در نقش کیبل در فیلم Deadpool 2 شنیده می‌شد، اما بازیگر دیگری این نقش را بر عهده گرفته است. طبق خبری که اخیرا منتشر شده، جاش برولین قرار است نقش کیبل را در این فیلم بر عهده داشته باشد. برولین این خبر را در اینستاگرام شخصی خود تایید کرد. همچنین رایان رینولدز،‌ بازیگر نقش ددپول، نیز به این خبر واکنش نشان داده و تصویری از برولین در اینستاگرام شخصی خود به اشتراک گذاشته است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Cable in Deadpool 2

برولین که یک بار برای بازی در فیلم میلک (Milk) نامزد جایزه اسکار شده است، چندان با فیلم‌های ابرقهرمانی غریبه نیست. او نقش تانوس را در دنیای سینمایی مارول بر عهده دارد و قرار است در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) و دنباله آن حضور پررنگ و مهمی را داشته باشد. تانوس قرار است شخصیت اصلی فیلم Avengers: Infinity War باشد. طبق گفته وب‌سایت هالیوود ریپورتر، برولین قرار است نقش مقابل رینولدز را در فیلم Deadpool 2 بر عهده داشته باشد. شخصیت کیبل توسط لوئیس سیمونسون و راب لایفلد خلق شده است. 

هالیوود ریپورتر اضافه کرد که کیبل در فیلم Deadpool 2 رهبری گروهی از افراد را بر عهده خواهد داشت که دارای قدرت خشونت بار زیادی هستند،‌ اما اعضای گروه این قدرت‌ها را کنترل می‌کنند تا آن‌ها را در مسیری درست استفاده کنند. همچنین کیبل در این فیلم در مقابل ددپول خواهد ایستاد تا احتمالا وی را متوقف کند. کیبل احتمالا رهبری گروه ایکس‌-‌فورس (X-Force) را بر عهده دارد که پیش درآمدی برای ساخت فیلم X-Force خواهد بود. ناتان سامرز نام واقعی کیبل است و او پسر اسکات سامرز ملقب به سایکلاپس است.

ماه گذشته، کمپانی فاکس قرن بیستم زازی بیتز، بازیگر سریال آتلانتا (Atlanta)، را به عنوان بازیگر نقش نینا ثورمن ملقب به دومینو، در فیلم Deadpool 2 رسما معرفی کرد. دومینو معشوقه کیبل است. علاوه بر این، در ماه اسفند گذشته اولین تریلر فیلم Deadpool 2 منتشر شد  که در این تریلر اشاراتی به حضور شخصیت کیبل نیز شده است. فیلمبرداری و تولید فیلم Deadpool 2 احتمالا از اواخر بهار ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم مانند قسمت اول بر عهده پاول ورنیک و رت ریس خواهد بود. اواخر ماه آبان گذشته، دیوید لیچ به عنوان کارگردان جدید فیلم Deadpool 2 انتخاب و معرفی شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده