نویسنده: آرش عیاری
// پنجشنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵

قراداد ۶ ساله ایکس باکس با پورشه؛ اولین بسته الحاقی را همین حالا دانلود کنید

ایکس‌باکس با پورشه قراردادی ۶ ساله امضا کرد. این قرارداد از امروز با عرضه بسته ماشین‌های پورشه برای Forza Horizon 3  عملیاتی می‌شود. 

بعد از اینکه قرارداد ۱۶ ساله الکترونیک آرتز با پورشه، اواخر سال گذشته میلادی به پایان رسید، حالا نوبت به قراردادهای جدید کمپانی‌ها و استودیوهای مختلف با این خودروساز آلمانی رسیده است. 

مایکروسافت امروز با انتشار بسته الحاقی بازی Forza Horizon 3 اعلام کرد که اتومبیل‌های پورشه به مجموعه فورزا هم اضافه خواهند شد. مایکروسافت در این قرارداد که ۶ سال ارزش خواهد داشت با همکاری پورشه به نوآوری و همکاری در بازی‌های سری فورزا خواهد پرداخت. 

مخاطبان بازی Forza Horizon 3 از همین امروز می‌توانند نتیجه این قرارداد را با اضافه شدن ماشین‌های پورشه به این بازی ببینند. این بسته الحاقی شامل اتومبیل‌های کلاسیک پورشه مانند مدل 718RS و مدل‌های جدیدتر مانند پورشه پانامرا ۲۰۱۷ می‌شود. 

در ادامه تریلر معرفی این بسته‌الحاقی را تماشا کنید:

علاوه بر این، مایکروسافت از فصل سوم مسابقات فورزا با محوریت پورشه هم رونمایی کرد. ثبت‌نام برای عموم در این مسابقات که یک رویداد ورزش‌های الکترونیکی به حساب می‌آید، آزاد است. 

در این قرارداد، مایکروسافت و پورشه روی توسعه و اجرای راه‌های جدیدی برای تجربه‌های رانندگی، مدارس رانندگی و البته استفاده از موفقیت مجموعه فورزا به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین بازی‌های سبک رانندگی و مسابقه‌ای متمرکز خواهد بود. 

در این بیانیه، مایکروسافت اشاره‌ای هم به موفقیت سری فورزا داشت و اعلام کرد هر ماه بیشتر از چهار میلیون نفر به مسابقه دادن در بازی‌های سری فورزا مشغول هستند. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده