نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۴

دلیل مستقل بودن فیلم دو شخصیت بلک آدام و شزم از زبان دواین جانسون

دواین جانسون در مصاحبه اخیر خود دلیل مستقل بودن فیلم دو شخصیت شزم (Shazam) و بلک آدام (Black Adam) را توضیح داد.

اواخر سال گذشته بود که دواین جانسون در یک مصاحبه تایید کرد که فیلم Shazam که مدت‌هاست که در دست ساخت است، به دو فیلم مستقل تبدیل شده و قرار است فیلمی مستقل براساس شخصیت بلک آدام در کنار این فیلم نیز تولید و منتشر شود. حال جانسون که قرار است ایفاگر نقش شرور و منفی بلک آدام در فیلم Black Adam باشد، در مصاحبه با MTV دلیل تبدیل فیلم Shazam به دو فیلم مستقل را توضیح داد. او گفت:

اکنون زمان بسیار سرگرم کننده‌ای برای دی سی است چرا که آن‌ها در حال ساخت دنیای سینمایی خود هستند. بنابراین ما تصمیم گرفتیم که بلک آدم و شزم باید فیلم مستقل خود را داشته باشند و پس از آن ساخت و ایجاد دنیای مشترک این دو شخصیت را آغاز خواهیم کرد و سپس می‌توانیم در بعضی از لحظات شاهد کراس آور میان این دو شخصیت‌ و همچنین دیگر شخصیت‌های دنیای دی‌سی باشیم.

جانسون همچنین در ادامه اشاره کرد که شخصیت بلک آدام شگفت‌انگیز و فوق العاده است. او اضافه کرد که اخیرا با هنری کویل، بازیگر سوپرمن، دیدار کرده است و گفت که در دنیای دی‌سی برخورد‌هایی بین دو شخصیت بلک آدام و سوپرمن شاهد خواهیم بود. این بدان معناست که ممکن است کویل در فیلم بلک آدام حضور داشته باشد یا اینکه شاهد حضور جانسون در دنباله فیلم مرد پولادین (Man of Steel) باشیم. با این حال، تاکنون ساخت این فیلم تایید نشده است. 

!Shazam

شخصیت بلک آدام اولین بار در سال ۱۹۴۵ به عنوان یک تبه کار حرفه‌ای در مجموعه خانواده مارول (Marvel Family) معرفی و توسط فاست کامیک منتشر شد. در سال ۱۹۷۰ دی‌سی مالکیت بلک آدام را بدست آورد و در کنار Shazam این شخصیت در دهه ۷۰ میلادی دوباره احیا و در دنیای دی‌سی به عنوان یک تبه کار خطرناک معرفی شد. او در سال‌های اخیر از یک شخصیت شرور و منفی به یک ضد قهرمان پیچیده تبدیل شده است که گاهی اوقات از قدرت‌های خود برای کارهای خوب و گاهی اوقات برای کارهای شرورانه استفاده می‌کند.

از دیوید اف. سندبرگ، کارگردان فیلم چراغ‌های خاموش (Lights Out)، به عنوان گزینه اصلی کارگردانی فیلم Shazam نام برده می‌شود، اما تاکنون برادران وارنر کارگردانی برای این فیلم انتخاب نکرده و همچنین تاریخی برای اکران این فیلم نیز در نظر نگرفته است. علاوه بر این، تاکنون گزینه‌ای برای کارگردانی فیلم Black Adam معرفی نشده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده