نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

انتشار اولین تصاویر از شروع فیلمبرداری فیلم Mission Impossible 6

فیلمبرداری و تولید فیلم ماموریت غیرممکن ۶ (Mission Impossible 6) به تازگی در پاریس آغاز شده و اخیرا تصاویری از محل فیلمبرداری این فیلم منتشر شده است.

چند روزی است که فیلمبرداری و تولید فیلم Mission Impossible 6 با عنوان تولیدی Gemini،‌ در شهر پاریس آغاز شده است. حال تصاویر جدیدی از محل فیلمبرداری این فیلم منتشر شده است که یک تعقیب و گریز در خیابان‌های این شهر را نشان می‌دهد. تمرکز این تصاویر بیشتر روی شخصیت ایتن هانت با بازی تام کروز است، اما در این تصاویر شاهد تایید حضور و بازگشت شان هریس نیز هستیم. هریس در فیلم ماموریت غیرممکن: ملت سرکش (Mission: Impossible Rogue Nation) ایفاگر نقش یک تروریست مخوف به نام سالامان لین بود. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Mission Impossible 6 set photos Filming

Mission Impossible 6 set photos Filming

Mission Impossible 6 set photos Filming

Mission Impossible 6 set photos Filming

در این تصاویر، هریس در حال انتقال با یک هلیکوپتر است و کروز نیز وی را همراهی می‌کند،‌ اما به نظر می‌رسد همه چیز به خوبی پیش نمی‌رود و هریس موفق به فرار می‌شود و ظاهرا کروز با موتور سیکلت به دنبال این تروریست‌ها است. طبق گفته شاهدان عینی، هنری کویل نیز در محل فیلمبرداری فیلم Mission Impossible 6 حضور داشته است، اما تاکنون تصاویری از وی منتشر نشده است. علاوه بر کروز، کویل و هریس، ونسا کربی، شان بروک، ربکا فرگوسن، سیمون پگ و جرمی رنر دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

هرچند گفته می‌شود که رنر احتمالا از حضور و بازی در فیلم Mission Impossible 6 انصراف داده است، اما تا به امروز این خبر رسما تایید و اعلام نشده است. کارگردانی این فیلم بر عهده کریستوفر مک‌کوری خواهد بود. وی سابقه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Mission: Impossible Rogue Nation و همچنین فیلم جک ریچر (Jack Reacher) را در کارنامه دارد. مک‌کوری نخستین کارگردانی است که کارگردانی بیش از یک قسمت از مجموعه فیلم‌های ماموریت غیر ممکن (Mission: Impossible) را بر عهده داشته است. پیش از این برایان دی پالما کارگردانی قسمت اول را بر عهده داشت و در ادامه جان وو، جی جی آبرامز و برد برد کارگردانی سه قسمت بعدی آن را بر عهده داشتند.

فیلم Mission Impossible 6 قرار است در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۱۸ (۵ مرداد ۱۳۹۷) به روی پرده برود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده